خبرهای داغ
کدخبر: ۲۸۴۲
تاریخ خبر:

مهدی رحمتی: مقابل استقلال جنگجویان هوادار هم‌قسم شده‌اند؛ آماده تغییرات استقلال هستیم

سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار، در نشست خبری پیش از بازی حساس تیمش مقابل استقلال، از آمادگی کامل هوادار برای این دیدار سخن گفت. او تأکید کرد که تیمش با وجود کمبودهایی که در ابتدای فصل داشت، با اتحاد و همدلی به دنبال بهترین عملکرد در برابر یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های ایران است.

مهدی رحمتی: مقابل استقلال جنگجویان هوادار هم‌قسم شده‌اند؛ آماده تغییرات استقلال هستیم

سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار، امروز در نشست خبری پیش از دیدار حساس تیمش مقابل استقلال تهران، با اشاره به اینکه تیم استقلال یکی از بهترین و پرمهره‌ترین تیم‌های ایران است، اظهار داشت: «این مسابقه برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد. با توجه به اینکه شش هفته از لیگ برتر گذشته، سعی کردیم کمبودها و کاستی‌هایی که از سال گذشته و ابتدای این فصل به لحاظ بازیکن داشتیم را برطرف کنیم.»

وی در ادامه افزود: «به جز دیدار برابر تراکتور تبریز که مستحق شکست بودیم، در پنج بازی دیگرمان عملکردی پایاپای داشتیم و تنها بدشانسی مانع از کسب سه امتیاز در آن بازی‌ها شد.»

رحمتی با اشاره به فرصت تعطیلی لیگ برای بهبود تیمش توضیح داد: «در حال حاضر، تیم ما از ۲۵ سرباز و جنگجوی متحد تشکیل شده است که هم‌قسم شده‌اند تا بهترین عملکرد را در زمین به نمایش بگذارند.»

سرمربی هوادار همچنین به شرایط سختی که سال گذشته در نساجی تجربه کرده بود، اشاره کرد و گفت: «سال گذشته، نساجی را که تیم سیزدهم جدول بود تحویل گرفتم و با خرید هفت بازیکن، توقع داشتند الهلال عربستان را شکست دهیم! تیم هوادار در فصل گذشته در پنج بازی ۲۱ گل خورد و بسیاری از بازیکنان از این تیم جدا شدند. اما با همکاری مالکان و مدیران تیم، شرایط را بهتر کردیم و حالا باهم پیش می‌رویم.»

رحمتی درباره تغییرات در کادر فنی استقلال نیز اظهار داشت: «دوست ندارم زیاد در مورد استقلال صحبت کنم. فقط به جواد نکونام و کادر فنی‌اش خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها برای استقلال زحمات زیادی کشیدند و نتایج خوبی هم به دست آوردند و من برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.»

وی با اشاره به تغییرات در تیم استقلال توضیح داد: «ما پیش از ایجاد تغییرات در کادر فنی استقلال، برنامه‌ریزی‌مان بر اساس چند بازی اخیر آن‌ها با سیستم دفاع سه نفره بود، اما اکنون آماده تغییرات احتمالی هستیم.»

تیم فوتبال هوادار فردا در هفته هفتم لیگ برتر ایران از ساعت ۲۰ به مصاف استقلال خواهد رفت و انتظار می‌رود این بازی یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته باشد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک