خبرهای داغ
کدخبر: ۳۰۷
تاریخ خبر:

قرار گرفتن تراکتور در سید دوم لیگ قهرمانان آسیا؛ حضور در سطح دوم رقابت‌ها

با اعلام سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا برای فصل ۲۵-۲۰۲۴، تیم فوتبال تراکتور تبریز در سید دوم این رقابت‌ها قرار گرفته است. این تقسیم‌بندی پس از اتمام فصل گذشته لیگ برتر ایران و نتایج تیم‌های شرکت‌کننده انجام شد.

قرار گرفتن تراکتور در سید دوم لیگ قهرمانان آسیا؛ حضور در سطح دوم رقابت‌ها

 

تیم فوتبال تراکتور تبریز با قرار گرفتن در رتبه چهارم لیگ برتر ایران و با توجه به قهرمانی سپاهان اصفهان در جام حذفی، موفق به کسب جواز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) شد. بر اساس اعلام سایت «فوتی رنکینگز»، سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا در سطح دوم مشخص شده و تیم تراکتور در سید دوم این رقابت‌ها قرار گرفته است.

این فصل از لیگ قهرمانان آسیا برای اولین‌بار در سه سطح برگزار خواهد شد. تیم‌های استقلال و پرسپولیس توانسته‌اند دو سهمیه مستقیم برای حضور در لیگ نخبگان این رقابت‌ها را کسب کنند. همچنین تیم سپاهان اصفهان نیز برای راهیابی به لیگ نخبگان باید در مرحله پلی‌آف مقابل شباب الاهلی امارات قرار گیرد و در صورت پیروزی، در دیدار بعدی به مصاف الغرافه قطر خواهد رفت.

حضور تراکتور در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا فرصت مناسبی برای این تیم خواهد بود تا در سطح بین‌المللی به نمایش بگذارد و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد. این تیم تبریزی با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان، به دنبال کسب نتایج درخشان در این رقابت‌ها است.

سیدبندی منطقه غرب به شرح زیر است:

سید اول: التعاون عربستان، الوکره قطر و بازندگان مرحله مقدماتی لیگ نخبگان آسیا (۲ تیم از سپاهان ایران، شباب الاهلی امارات یا الغرافه قطر)

سید دوم: تراکتور ایران، شارجه امارات، نسف قارشی ازبکستان و نیروی هوایی عراق

سید سوم: الحسین اردن، استقلال تاجیکستان، موهون باگان هند و الخالدیه بحرین

سید چهارم: الوحدات اردن، روشن تاجیکستان و برندگان مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان ۲ (دو تیم از الاهلی بحرین، الکویت کویت، بنگال شرقی هند و آلتین آسیر ترکمنستان)

در لیگ قهرمانان سطح دوم ۱۶ تیم از منطقه غرب و ۱۶ تیم در منطقه شرق حضور دارند که در چهار گروه چهار تیمی قرار خواهند گرفت. دو تیم نخست هر گروه جواز حضور در مرحله حذفی را کسب می‌کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها