خبرهای داغ
کدخبر: ۳۲۰۲
تاریخ خبر:

محرومیت مادام‌العمر برای لوکاس پاکتا علت شرط‌بندی؟

لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی تیم وستهام، با اتهامات سنگینی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس روبرو شده است. او به شرط‌بندی در مسابقات لیگ برتر و گرفتن کارت‌های زرد عمدی برای نفع رساندن به بنگاه‌های شرط‌بندی متهم شده است.

محرومیت مادام‌العمر برای لوکاس پاکتا علت شرط‌بندی؟

لوکاس پاکتا، هافبک ملی‌پوش برزیلی تیم وستهام، با اتهامات جدیدی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه شده که احتمال محرومیت مادام‌العمر او از دنیای فوتبال را افزایش داده است. این بازیکن به شرط‌بندی در مسابقات لیگ برتر و دریافت عمدی کارت‌های زرد متهم شده است که بنا به گفته منابع معتبر، به نفع برخی بنگاه‌های شرط‌بندی انجام شده است.

اتحادیه فوتبال انگلیس در جریان تحقیقات خود متوجه شد که پاکتا در برخی مسابقات از جمله دیدارهای مقابل استون ویلا، لیدز و بورنموث به عمد کارت زرد دریافت کرده است. نکته قابل توجه این است که دوستان و شرکای نزدیک او در برزیل، با استفاده از اطلاعات این مسابقات، توانسته‌اند مبلغی بالغ بر ۱۰۰ هزار دلار از شرط‌بندی به دست آورند.

اما جنجال‌ها به اینجا ختم نمی‌شود. پس از ضبط تلفن همراه پاکتا توسط اتحادیه فوتبال انگلیس برای بررسی پیام‌ها و سوابق تماس‌های او، این بازیکن برزیلی اقدام به خرید یک گوشی جدید کرد و تلفن قبلی خود را دور انداخت. اتحادیه فوتبال او را به مانع‌تراشی در روند تحقیقات متهم کرده و مدعی است که پاکتا با این اقدامات قصد داشته شواهد و اطلاعات را مخفی کند.

این اتهامات تازه به پرونده‌ای که از قبل علیه پاکتا باز شده بود، اضافه شده است. اتحادیه فوتبال انگلیس خواستار محرومیت مادام‌العمر برای این بازیکن شده است و قرار است دادگاه او در ماه مارس سال آینده برگزار شود. پاکتا به شدت این اتهامات را رد کرده است، اما گزارش‌های منتشرشده در روزنامه‌های انگلیسی نشان می‌دهند که وضعیت او همچنان پیچیده است.

گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که تابستان گذشته، باشگاه منچسترسیتی به دلیل همین اتهامات از خرید پاکتا منصرف شده است. پپ گواردیولا قصد داشت این هافبک برزیلی را به عنوان جانشین ایلکای گوندوغان به تیم خود اضافه کند، اما پس از افشای موضوع شرط‌بندی، منچسترسیتی تصمیم گرفت از این انتقال صرف نظر کرده و به جای آن متئو کواچیچ را جذب کند.

پاکتا در حال حاضر اوقات فراغت خود را با موج‌سواری حرفه‌ای می‌گذراند. گفته می‌شود که در صورت محرومیت دائمی از فوتبال، این بازیکن قصد دارد به فعالیت در رشته موج‌سواری بازگردد، ورزشی که تا سن ۱۳ سالگی آن را دنبال می‌کرد.

در نهایت باید دید که سرنوشت لوکاس پاکتا چه خواهد شد و آیا اتحادیه فوتبال انگلیس موفق خواهد شد او را برای همیشه از فوتبال محروم کند یا نه.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک