خبرهای داغ
کدخبر: ۳۲۰۴
تاریخ خبر:

واکنش کریم باقری به پرسپولیس؛ همیشه کنار تیم بودم و خواهم بود

کریم باقری پس از امضای قرارداد دوباره با پرسپولیس از بازگشت به تیم محبوب خود ابراز خوشحالی کرد. او ضمن تشکر از مدیرعامل باشگاه، بر تعهد خود به تیم و هواداران تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد که همراه با گاریدو و بازیکنان بتوانند موفقیت‌های بیشتری کسب کنند.

واکنش کریم باقری به پرسپولیس؛ همیشه کنار تیم بودم و خواهم بود

کریم باقری، مربی محبوب پرسپولیس، پس از امضای قرارداد جدید با این تیم، از محمد درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، تشکر کرد. او در گفتگویی اظهار داشت: «حدود یک ماه و نیم پیش، آقای درویش با من صحبت کردند و گفتند که تمایل دارند من به تیم بازگردم. من هم گفتم که همیشه با پرسپولیس بوده‌ام و حتی زمانی که به‌صورت رسمی در تیم نبودم، همچنان کنار تیم بودم. وقتی در تیم هستم، تمام تلاش خود را می‌کنم تا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.»

باقری با قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل برای بازگشتش به پرسپولیس افزود: «آقای درویش گفتند که تمام کارها را برای بازگشت من انجام می‌دهند و من از ایشان تشکر می‌کنم که این اتفاق رخ داد. پس از یک سال دوباره به پرسپولیس برگشتم و از این بابت بسیار خوشحالم.»

او درباره بازگشت به نیمکت پرسپولیس ابراز امیدواری کرد: «خیلی خوشحالم که دوباره به تیم برگشته‌ام و همیشه سعی کرده‌ام اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم. خدا را شکر، تیم با هدایت آقای گاریدو نتایج خوبی گرفته و هواداران هم همواره پشت تیم بوده‌اند. امیدوارم بتوانیم با همکاری هم، موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.»

باقری در خصوص دیدار با گاریدو، سرمربی اسپانیایی تیم، توضیح داد: «من هنوز با آقای گاریدو ملاقات نکرده‌ام. آقای درویش مذاکرات را انجام داده‌اند و قرار است بعد از بازگشت ایشان جلسه‌ای برگزار کنیم و ببینیم چطور می‌توانیم به تیم کمک کنیم.»

وقتی از کریم باقری پرسیده شد که آیا در دوران غیبتش با بازیکنان در ارتباط بوده است، او پاسخ داد: «نه چندان، ولی با بعضی از آنها در ارتباط بودم و خوشبختانه بازیکنان محبت زیادی به من داشتند. می‌دانید که هر سال لیگ سخت‌تر می‌شود و ما باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا نتایج خوبی برای تیم رقم بزنیم.»

در پایان، باقری از هواداران پرسپولیس تشکر کرد و گفت: «می‌خواهم از همه هواداران که همیشه از من حمایت کردند، تشکر کنم. من دست همه آنها را می‌بوسم و قول می‌دهم تا وقتی در تیم هستم، نهایت تلاشم را کنم تا موفقیت‌های خوبی برای پرسپولیس به دست بیاوریم.»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک