خبرهای داغ
کدخبر: ۳۲۹
تاریخ خبر:

پاتک گل‌محمدی به اردوی پرسپولیس: حرکات جدید فولاد در بازار نقل‌وانتقالات

با آغاز اردوی پیش‌فصل تیم فولاد خوزستان و برگزاری اولین بازی تدارکاتی، یحیی گل‌محمدی به‌دنبال تقویت تیمش با جذب بازیکنان جدید است و تغییرات بزرگی در تیم در حال شکل‌گیری است.

پاتک گل‌محمدی به اردوی پرسپولیس: حرکات جدید فولاد در بازار نقل‌وانتقالات

سایت خبری پنجره به نقل از فوتبال ۳۶۰؛ تیم فولاد خوزستان، تحت هدایت یحیی گل‌محمدی، در حال آماده‌سازی برای بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران است. در اولین بازی تدارکاتی پیش‌فصل، فولاد با نتیجه 1-0 مقابل شباب‌الاهلی شکست خورد. این تیم در حال حاضر در دبی امارات به سر می‌برد و تلاش می‌کند تا فهرست بازیکنان خود را تکمیل کند.

با وجود جذب هفت بازیکن جدید از جمله اوتکیر یوسوپوف، دروازه‌بان ملی‌پوش ازبکستان، و علی نعمتی، محمد عباسی، پوریا سرآبادانی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا سلیمانی و محمدجواد محمدی، یحیی گل‌محمدی همچنان به دنبال تقویت خطوط میانه و تهاجمی تیمش است. به گفته منابع، گل‌محمدی فهرست جدیدی از بازیکنان مدنظر خود به مدیریت باشگاه ارائه کرده و احتمالاً در روزهای آینده شاهد جذب سه بازیکن جدید خواهیم بود.

 

طالب ریکانی، کاپیتان با تجربه صنعت‌نفت آبادان که بعد از سقوط تیمش به لیگ دسته اول تصمیم به جدایی گرفته است، حالا در حال بررسی پیشنهادات جدید خود است. ریکانی که فصل گذشته با ۶ گل و ۳ پاس گل یکی از بازیکنان کلیدی تیمش بود، احتمالاً به تیم فولاد خوزستان بازخواهد گشت. گل‌محمدی به دلیل سبک بازی و قدرت رهبری ریکانی، به دنبال جذب این هافبک باتجربه است و احتمالاً ریکانی پس از حدود یک دهه دوباره به فولاد خواهد پیوست.

حضور دوباره شاگردان یحیی در فولاد

فولاد خوزستان با جذب بازیکنانی چون علی نعمتی و امین قاسمی‌نژاد که تجربه کار با یحیی گل‌محمدی را دارند، در تلاش است تا با تقویت تیم، به اهداف خود دست یابد. گفته می‌شود که یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب سعید صادقی و میلاد سورگی نیز هست. صادقی که به‌دلیل مصدومیت و ترافیک در پست وینگر شانس کمتری برای حضور در ترکیب پرسپولیس دارد، ممکن است به فولاد بپیوندد. همچنین میلاد سورگی، وینگر جوان پرسپولیس که در لیست مازاد خوان کارلوس گاریدو قرار گرفته، ممکن است به زودی با فولاد قرارداد امضا کند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک