خبرهای داغ
کدخبر: ۴۷۷
تاریخ خبر:

بلاتکلیفی استقلال و پرسپولیس: استادیوم تختی هم آماده نیست

در شرایطی ده روز دیگر لیگ برتر آغاز می‌شود که علاوه بر استادیوم آزادی، استادیوم تختی هم آماده میزبانی از استقلال و پرسپولیس نیست!

بلاتکلیفی استقلال و پرسپولیس: استادیوم تختی هم آماده نیست

در حالی که انتظار می‌رفت استقلال و پرسپولیس در فصل آینده لیگ برتر از ورزشگاه تختی به عنوان محل میزبانی خود استفاده کنند، اکنون مشخص شده است که این ورزشگاه در سه هفته نخست لیگ برتر به دلیل مشکلات زیرساختی قابل استفاده نخواهد بود. به این ترتیب، دو تیم سرخابی باید به دنبال ورزشگاه جایگزین برای میزبانی از حریفان خود باشند.

قرار بر این بود که استقلال و پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم به جای ورزشگاه آزادی، بازی‌های خود را در ورزشگاه تختی برگزار کنند. این تصمیم ابتدا فقط برای هفته‌های ابتدایی لیگ در نظر گرفته شده بود، اما بعدها اعلام شد که این وضعیت تا پایان لیگ ادامه خواهد داشت، به جز بازی‌های مهم که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

با این حال، به دلیل مشکلات زیرساختی به ویژه وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه تختی، این ورزشگاه در سه هفته نخست لیگ برتر در دسترس نخواهد بود. پیمان‌کار جدید چمن ورزشگاه اعلام کرده که برای آماده‌سازی کامل آن به سه هفته تا یک ماه زمان نیاز دارد.

داوود رفعتی، دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها، در تاریخ ۱۸ تیرماه اعلام کرده بود که ورزشگاه تختی تقریبا آماده است و تنها برخی اشکالات جزئی دارد که با تخصیص بودجه مناسب قابل حل است. او همچنین اظهار داشت که از برخی جهات، تختی از ورزشگاه آزادی بهتر است.

علی جوادی، مدیرکل ورزش استان تهران، نیز در تاریخ ۸ مردادماه بیان کرده بود که اداره کل استان تهران با اقدامات جهادی و کار شبانه‌روزی توانسته شرایط ورزشگاه تختی را تا ۹۵ درصد آماده کند. او افزود که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تعهد داده بودند که مبلغ ۱۷.۵ میلیارد تومان را ظرف سه روز بپردازند، اما تا کنون این مبلغ پرداخت نشده است. تاکنون بیش از ۷۳ تا ۷۴ میلیارد تومان برای بازسازی تختی هزینه شده است، در حالی که تنها ۱.۵ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

با این وضعیت، استقلال و پرسپولیس در شرایطی باید به دنبال ورزشگاه دیگری برای میزبانی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر باشند که در استان تهران، هیچ استادیومی که ظرفیت خوبی برای میزبانی از دو تیم بزرگ پایتخت را داشته باشد وجود ندارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها