خبرهای داغ
کدخبر: ۵۳۹
تاریخ خبر:

لیست نهایی خارجی‌های استقلال مشخص شد؛ خروج قطعی ستاره

باشگاه استقلال لیست نهایی بازیکنان خارجی خود را برای فصل جدید مشخص کرده است. این باشگاه با رعایت قانون ۵+۱، اسامی بازیکنانی را که می‌توانند در مسابقات لیگ برتر حضور یابند، معرفی کرد و همچنین اعلام کرد که کوین یامگا و ودران کیوسفسکی از جمع آبی‌پوشان جدا خواهند شد.

لیست نهایی خارجی‌های استقلال مشخص شد؛ خروج قطعی ستاره

استقلال با معرفی اسامی بازیکنان خارجی خود، تاکید کرد که تمامی مقررات را رعایت کرده و هیچ مشکلی برای استفاده از این بازیکنان در مسابقات لیگ برتر ندارد. در لیست نهایی استقلال، آلمدین زیلیکیچ، گوستاوو بلانکو، رافائل سیلوا، گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ به‌عنوان پنج بازیکن غیرآسیایی و جلال‌الدین ماشاریپوف به‌عنوان تنها بازیکن آسیایی حضور دارند.

در حال حاضر، استقلال ۹ بازیکن خارجی دارد که از این تعداد، شش بازیکن در لیست نهایی قرار گرفته‌اند و کوین یامگا، منتظر محمد و ودران کیوسفسکی از لیست خارج شده‌اند. 

فسخ قرارداد کیوسفسکی

ودران کیوسفسکی، دروازه‌بان بوسنیایی استقلال، که در اردوی ترکیه این تیم حضور نیافت، به‌طور رسمی از لیست خروجی باشگاه اعلام شد. جواد نکونام، سرمربی استقلال، اعلام کرده که با توجه به حضور حسین حسینی، دیگر نیازی به این دروازه‌بان ندارد. با توجه به تکمیل سهمیه بازیکنان خارجی، استقلال برای فسخ قرارداد با کیوسفسکی به توافق خواهد رسید.

مصدومیت یامگا و خروج از استقلال

کوین یامگا، مدافع راست فرانسوی استقلال، که سال گذشته به دلیل مصدومیت چشم و جراحی‌های متعدد بینایی چشم راست خود را از دست داد، دیگر نمی‌تواند برای این تیم بازی کند. پس از تلاش‌های بسیار و استفاده از عینک مخصوص، یامگا توانست در تمرینات شرکت کند و حتی در دیدار تدارکاتی با صالحین حضور یابد. اما طبق آخرین آزمایش‌ها، چشم راست او به نور واکنش نشان نمی‌دهد و این مسئله باعث شد که یامگا از لیست استقلال خارج شود.

استقلال در حال حاضر با توجه به تصمیمات کادر فنی و شرایط بازیکنان، ترکیب نهایی خود را برای فصل جدید لیگ برتر مشخص کرده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها