خبرهای داغ
کدخبر: ۹۹۹
تاریخ خبر:

صدور رأی نهایی پرونده بیرانوند مشروط به نظر کارشناس مالی

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان، جمشید نورشرق، با اشاره به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ قرارداد و پیوستن او به تراکتور، اعلام کرد که صدور رأی نهایی این پرونده به نتیجه بررسی‌های کارشناس مالی بستگی دارد.

صدور رأی نهایی پرونده بیرانوند مشروط به نظر کارشناس مالی

جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، در مورد پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند که پس از فسخ قراردادش با این باشگاه به تراکتور پیوست، توضیحاتی ارائه کرد. او گفت: با توجه به مدارک مالی ارائه‌شده توسط باشگاه پرسپولیس و درخواست وکیل بیرانوند برای ارجاع موضوع به کارشناسی، و همچنین به دلیل اختلافات موجود در محاسبات مربوط به مطالبات بازیکن، تصمیم گرفته شد که این پرونده به کارشناسی ارجاع داده شود.

وی ادامه داد: موضوع اصلی در این پرونده تشخیص موجه بودن یا نبودن فسخ قرارداد بیرانوند است که این امر بستگی به وجود یا عدم وجود مطالبات وی از باشگاه پرسپولیس دارد. به دلیل اختلافات اساسی در اطلاعات ارائه‌شده از سوی دو طرف، صدور حکم نهایی توسط کمیته وضعیت بازیکنان منوط به نظر کارشناس مالی است.

نورشرق همچنین تأکید کرد که کارشناس مالی منتخب، پس از بررسی مدارک موجود و اطلاعات ارائه‌شده توسط هر دو طرف، پرداختی‌های باشگاه و ادعاهای مربوط به مطالبات را بررسی و تفکیک خواهد کرد. این بررسی شامل جداسازی پرداخت‌های قراردادی و پاداش‌های خارج از قرارداد در هر یک از فصول خواهد بود.

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان اضافه کرد: از آخرین لایحه ارائه‌شده توسط باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ تا روز گذشته که تصمیم به ارجاع پرونده به کارشناسی گرفته شد، جلسات متعددی برگزار شد. با توجه به اختلافات موجود در مسائل مالی و ضرورت تفکیک پرداختی‌های انجام‌شده بابت حقوق از پاداش‌های قراردادی، تصمیم گرفته شد که نظر تخصصی کارشناس مالی در این پرونده اخذ شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها