خبرهای داغ
کدخبر: ۲۹۰۴
تاریخ خبر:

میلاد سرلک آماده بازگشت به ترکیب پرسپولیس | بازگشت به میادین پس از مدت‌ها دوری

میلاد سرلک، هافبک کلیدی تیم پرسپولیس، پس از ماه‌ها دوری به دلیل خدمت سربازی و مصدومیت، آماده حضور در ترکیب اصلی این تیم برای اولین بازی فصل است. این بازیکن که در فصل گذشته عملکرد درخشانی داشت، به دلیل مشکلات نظام وظیفه و آسیب‌دیدگی در نیم‌فصل از تیم جدا شد و به خدمت سربازی رفت.

میلاد سرلک آماده بازگشت به ترکیب پرسپولیس |  بازگشت به میادین پس از مدت‌ها دوری

سرلک پس از پیوستن به تیم ملوان به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، بازی‌های پایانی فصل را از دست داد و این موضوع باعث افزایش نگرانی‌ها در مورد وضعیت او شد. حالا و پس از بهبودی کامل، او به لیست پرسپولیس اضافه شده و در انتظار اولین بازی رسمی خود است.

رقابت برای جایگاه در ترکیب اصلی

با بازگشت سرلک، پرسپولیس در میانه میدان با رقابت‌های سختی مواجه خواهد بود. او باید با بازیکنانی چون مسعود ریگی و سروش رفیعی برای کسب جایگاه در ترکیب اصلی رقابت کند. این بازیکن با تجربه، در تلاش است تا به فرم ایده‌آل خود بازگردد و به موفقیت‌های تیم کمک کند.

هواداران پرسپولیس امیدوارند که سرلک با انگیزه و توانایی‌های سابق خود به میدان بیاید و نقشی کلیدی در آینده تیم ایفا کند.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک