خبرهای داغ
کدخبر: ۳۴۱۶
تاریخ خبر:

کری خوانی قطری ها برای ایران ؛ پیروزی در جام ملت‌های آسیا را تکرار خواهیم کرد

رئیس کانون هواداران تیم ملی فوتبال قطر، نایف العمادی، در آستانه دیدار حساس با تیم ملی ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت که تیم قطر باید با قدرت در برابر ایران ایستادگی کند.

کری خوانی قطری ها برای ایران ؛  پیروزی در جام ملت‌های آسیا را تکرار خواهیم کرد

او به یادآوری پیروزی این تیم در جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و تاکید کرد که بازیکنان باید از این تجربه بهره‌برداری کنند.

این بازی فردا، سه‌شنبه ۲۴ مهر، از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه راشد دبی برگزار می‌شود و نایف العمادی بر اهمیت این دیدار به عنوان یکی از مسابقات مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی تاکید کرد. او گفت: "تمامی سختی‌ها و مسافت‌ها برای حمایت از تیم ملی بی‌اهمیت است و انتقال بازی به امارات به نفع ما خواهد بود."

العمادی همچنین به همکاری با فدراسیون فوتبال قطر برای تسهیل حضور هواداران در این بازی اشاره کرد و افزود: "ما انتظار داریم که تعداد زیادی از هواداران قطری در دبی حاضر شوند تا از تیم حمایت کنند. سفر به امارات آسان‌تر است و ما به حضور همیشگی هواداران عادت کرده‌ایم."

او پیروزی اخیر قطر مقابل قرقیزستان را نشانه‌ای از بازگشت اعتماد به نفس تیم و هواداران دانست و تصریح کرد: "ورزشگاه‌های امارات برای ما خوش یمن بوده‌اند. ما قادر خواهیم بود تا موانع را پشت سر بگذاریم، زیرا حضور قهرمان آسیا در جام جهانی طبیعی است."

در پایان، العمادی از فدراسیون فوتبال قطر بابت انتقال این بازی به خارج از ایران تشکر کرد و گفت: "ما باید سناریوی جام ملت‌های آسیا را تکرار کنیم و مطمئنم که تیم ما در این دیدار با قدرت خواهد ایستاد."

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک