خبرهای داغ
کدخبر: ۳۵۲۱
تاریخ خبر:

تهران به بورکینافاسو نزدیک است؟ جنجال‌ها در استقلال ادامه دارد!

به نظر می‌رسد که گزینه نهایی ریاست هیات مدیره استقلال برای هدایت تیم مشخص شده، اما مدیران دیگر باشگاه چندان تمایلی به این انتخاب ندارند.

تهران به بورکینافاسو نزدیک است؟ جنجال‌ها در استقلال ادامه دارد!

 پس از لغو همکاری با چند سرمربی، به نظر می‌رسد که استقلالی‌ها با یک گزینه به توافق نسبی دست یافته‌اند. نام پیتسو موسیمانه، سرمربی سابق الاهلی مصر، به عنوان گزینه اصلی مطرح شده و گفته می‌شود که احمد شهریاری، از طریق معمر یوشوویچ، واسطه معروف بوسنیایی، توانسته نظر مثبت این سرمربی را جلب کند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، نامه رسمی علاقه‌مندی باشگاه استقلال به موسیمانه ارسال و وی آن را امضا کرده، اما هنوز بر سر مبلغ اختلاف نظر وجود دارد. موسیمانه درخواست ۱.۵ میلیون دلار حقوق دارد در حالی که باشگاه تمایل دارد دستمزد کمتر از یک میلیون دلار باشد. این در حالی است که خود موسیمانه به کار در ایران علاقه‌مند است و به همین دلیل به عنوان گزینه نهایی رئیس هیات مدیره انتخاب شده، اما مدیریت باشگاه چندان با این توافق موافق نیست.

علاوه بر این، شنیده‌ها حاکی از آن است که گزینه‌ای ایتالیایی نیز از سوی مدیریت به شهریاری معرفی شده، اما نماینده هلدینگ خلیج فارس این پیشنهاد را رد کرده و اعلام کرده که موسیمانه بهترین گزینه است. اما این اصرارها به نظر می‌رسد که نشانه‌ای از اختلاف سلیقه در مدیریت باشگاه باشد. همچنین، با درز اطلاعات مربوط به نامه پیشنهادی استقلال به موسیمانه، احتمالاً باید منتظر تحرکات جدیدی برای جلوگیری از این توافق باشیم.

اوضاع مدیریتی باشگاه استقلال به قدری پیچیده و شبیه به اوضاع در کشور بورکینافاسو است که یکی از مجریان صدا و سیما به آن اشاره کرده و گفته که در چنین کشورهایی، رئیس هیات مدیره سعی در آوردن سرمربی مورد نظر خود دارد و گزینه‌های دیگر را کنار می‌زند. آیا تهران واقعاً به بورکینافاسو نزدیک است؟ این سوالی است که شاید تنها با گذشت زمان پاسخ آن روشن شود.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک