خبرهای داغ
کدخبر: ۳۸۹۵
تاریخ خبر:

آرام جوینده در فضای مجازی جنجال به پا کرد | زن سپر حیدری رد داد

به تازگی، اقدام خطرناک و خشن آرام جوینده، یکی از چهره‌های شناخته‌شده در فضای مجازی، خبرساز شده و واکنش‌های زیادی را برانگیخته است. این موضوع باعث شده تا توجه رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی به او جلب شود.

 آرام جوینده در فضای مجازی جنجال به پا کرد | زن سپر حیدری رد داد

آرام جوینده، متولد شهریورماه دهه ۷۰، در پاسخ به یکی از دنبال‌کنندگانش اعلام کرده است که تاریخ تولدش هشتم مردادماه ۱۳۷۴ است، اما هنوز این موضوع را به‌طور رسمی تأیید نکرده است.

Capture

سپهر حیدری: همسر آرام جوینده

سپهر حیدری، همسر آرام جوینده، متولد ۲۹ خردادماه ۱۳۵۹ در اصفهان است. او بازیکن سابق فوتبال با تجربه‌ای درخشان در باشگاه‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن و مس کرمان به شمار می‌رود. در فصل ۸۶–۸۷، سپهر حیدری به عنوان کاپیتان تیم ذوب‌آهن، به پرسپولیس پیوست و گل قهرمانی‌اش در آخرین لحظات بازی با سپاهان، محبوبیت زیادی برای او به ارمغان آورد.

پس از تجربه‌ای در مس کرمان و بازگشت به ذوب‌آهن، سپهر حیدری اکنون زندگی لاکچری را با همسرش، آرام جوینده و دو فرزند پسرشان در دبی می‌گذارند.

چگونگی آشنایی آرام جوینده و سپهر حیدری

آرام جوینده و سپهر حیدری در دوم فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان با هم آشنا شدند. سپهر در همان لحظه اول به آرام جوینده علاقه‌مند شد و به مرور زمان تلاش کرد تا با او و خانواده‌اش نزدیک‌تر شود. پس از مدتی رفت و آمد، سپهر حیدری از آرام درخواست ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۶، این دو به زندگی مشترک خود آغاز کردند. حاصل این ازدواج دو فرزند به نام‌های دیاکو و آروکو است؛ دیاکو در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ و آروکو در سال ۱۳۹۹ به دنیا آمده‌اند.

نکات جالب درباره سپهر حیدری

سپهر حیدری در یکی از مصاحبه‌هایش گفت که بهترین اتفاقات زندگی‌اش شامل انتخاب همسرش، فرزندانش و گل قهرمانی‌اش با پرسپولیس است.

این زوج در حال حاضر به زندگی در دبی ادامه می‌دهند و شواهدی از زندگی پرزرق و برق آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک