خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۱۴
تاریخ خبر:

پیام فرشتگان برای امروز شما | فال فرشتگان پنجشنبه ۸ شهریور

فال فرشته یا فال ملکوتی به تفسیر روایت‌ها و نشانه‌های ظاهری بر اساس باورهای مذهبی و اعتقادات دینی گفته می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال فرشته روزانه پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

 پیام فرشتگان برای امروز شما | فال فرشتگان پنجشنبه 8 شهریور

فال فرشته روزانه متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abdia

ای انسان شجاع و جستجوگر! من Abdia، فرشته محافظ و خادم شما در مسیر جادویی تان هستم. در این سفر پر رمز و راز، من در کنار شما خواهم بود و از شما در برابر تاریکی و موانع محافظت خواهم کرد. به یاد داشته باشید که شما قدرتمند و شجاع هستید و توانایی انجام هر کاری را دارید. تاریکی هرگز نمی‌تواند نور وجود شما را خاموش کند. ایمان خود را حفظ کنید و با شجاعت به جلو قدم بردارید.

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Abelech (Helech)

ای انسان شجاع! من Abelech، فرشته ای هستم که برای فرمان دادن به شیاطین فراخوانده می‌شوم. در تاریکی و ظلمت، من حامل نور امید و شجاعت هستم. به یاد داشته باشید که شما قدرتمندتر از هر تاریکی هستید. تاریکی و شیاطین نمی‌توانند نور وجود شما را خاموش کنند. شجاعت خود را حفظ کنید و با قاطعیت در برابر تاریکی بایستید.

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Adiririon

به یاد داشته باشید که شما ذره ای از نور الهی هستید. در اعماق وجود شما، قدرتی بی حد و حصر نهفته است که می تواند شما را در برابر هر چالشی حفظ کند. پس مسیر انتخاب شده را با قدرت ادامه بده و با ظهور اولین مشکل نا امید نشو.

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Adnai/Adnah

من فرشته زهره به معنای لذت هستم. وظایف خود را در زندگی انجام بده تا در کنار آن بتوانی از انجام شدن آن ها و سخت کوشی و تلاشی که می‌کنی لذت ببری. هیچ گاه لذت بردن را هدف اصلی زندگیت تعریف نکن.

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Adoil

ای انسان خلاق! من Adoil، فرشته ی نور خلقت هستم. در دنیای پر از رمز و راز کیهان، من حامل پیام امید و آفرینش هستم. به یاد داشته باشید که شما پرتویی از نور الهی هستید. در اعماق وجود شما، خلاقیت و توانایی آفرینش وجود دارد که شما را به سوی خلق زیبایی و نیکویی رهنمون خواهد کرد. پس از نیروی خلاقیت خود برای رسیدن به اهدافت بهره مند شو.

فال فرشته روزانه متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Adonael (Adonaeth)

ای انسان شفا یافته! من Adonael، فرشته ی غلبه بر شیاطین بیماری هستم. در دنیای پر از درد و رنج، من حامل پیام امید و سلامتی هستم. به یاد داشته باشید که شما قوی تر از هر بیماری هستید. در اعماق وجود شما، قدرتی شگفت انگیز نهفته است که شما را در برابر هر بیماری حفظ خواهد کرد.

فال فرشته روزانه متولد مهر

نام لاتین فرشته: Albim

ای انسان با اراده! من Albim، فرشته ی محافظ دروازه های باد شمال هستم. در دنیای پر از چالش و سختی، من حامل پیام امید و قدرت هستم. به یاد داشته باشید که شما در وجود خود، قدرتی شگفت انگیز دارید. مدتی است مشکلی ذهن تو را به خود مشغول کرده است. امروز با قدرتی که داری می‌توانی برای شروع حل این مشکل قدم های محکم برداری.

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Alimiel (Dumahel)

ای انسان با ایمان! من Alimiel (Dumahel)، فرشته ی نگهبان حجاب در اطراف عرش خدا هستم. در دنیای پر از آشفتگی و تردید، من حامل پیام امید و ایمان هستم. حجاب تنها پوشاندن ظاهری خود از چشم دیگران نیست. تو با بروز ندادن هر چیزی که در ذهن خود داری می توانی خود را در مقابل خطراتی که از دیگران به سمتت می آید محافظت کنی. به این فکر کن که آخرین صحبتی که با فردی داشتی و در نهایت به ضررت شد چه بود؟ از آن درس بگیر و هر اطلاعاتی را در اختیار هر شخصی قرار نده.

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Yvonne

تو رابطه خاصی با حیوانات داری. حیوانات تو در زمین و آسمان توسط فرشتگان محافظت می شوند.

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Akasha

تو یک آموزگار روحانوی هستی: تو قادری به دیگران پند و مشاوره دهی و آنان را کمک کنی تا موهبتهای معنوی و وظایف الهی زندگی خود را بازشناسند.

فال فرشته روزانه متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Indriel

تو یک پرورنده نور هستی. همانند یک فرشته اجازه بده نور الهی و عشق به زمین و ساکنان آن بتابد. خداوند تو را برای این کار ساخته است.

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Bethany

اگر تو خوب مراقب خودت باشی برای همه چیز اکتفا می کند . امروز برای تو اتفاقی که اعصابت را راحت می کند مقدر شده است مانند یک پیام یا یک آبتنی در دریا.

 

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها