خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۱۸
تاریخ خبر:

پیشگویی فال ابجد فردا برای شما | فال ابجد فردا یکشنبه ۱۸ شهریور

فال ابجد روزانه واقعی خود را در سایت پنجره دنبال کنید.

 پیشگویی فال ابجد فردا برای شما | فال ابجد فردا یکشنبه 18 شهریور

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ ب ب

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

اوضاع اصلا بر وفق مرادتان نیست. نیتی که در سر داری را رها کن. بهتر است صبور باشی تا گشایشی در کارها پدید آید. تلاش بیهوده و دست و پا زدن‌های الکی نتیجه‌ای جز بیشتر فرو رفتن در وضعیت کنونی ندارد. از دروغ دوری کن چرا که عده‌ای قصد تهمت زدن به تو را دارند. تنها توکل به خداست که می‌تواند نجت دهنده تو از این احوال نابسامان باشد.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: ب ج د

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

اوضاع خوبی داری به شرط اینکه راز دلت را برای نامحرمان بازگو نکنی. عده‌ای منتظر فرصت برای ضربه زدن به تو هستند. بسیار مراقب رفتارت با دیگران باش. نگران پول‌هایی که از دست داده‌ای مباش چرا که با توکل به خدا دوباره بدستشان می‌آوری. مطمئن باش که روزهای بسیار بهتری در انتظارت هست.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ب د ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

اگر این روزها با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنی نگران نباش. به زودی همه چیز حل خواهد شد فقط نباید از دیگران بیش از حد انتظار و توقع داشته باشی. اگر با کسی دچار دعوا و خصومتی شده‌ای در صورتی که صبر پیشه کنی همه چیز به نفع تو تمام خواهد شد. شخصی به شما پیشنهاد کاری می‌دهد، توصیه می‌شود که آن را بپذیرید.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب آ د

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

بر خدا توکل کن و امیدت را از دست مده. به آنچه که برایش فال گرفته‌ای خواهی رسی. به زودی به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه کاری می‌رسی. از جانب بزرگان مورد احترام قرار می‌گیری و سودی دریافت خواهی کرد. امروز روز خوبی برای انجام معاملات تجاری همچون خرید خانه است. اگر در گذشته تصمیمی برای اینکار داشته‌اید آن را عملی کنید.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: آ ب آ

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

هر چند که کارهایت به زودی سر و سامان می‌گیرد ولی این روزها طالعت چندان روشن نیست. تنها با همت و اراده خود می‌توانی به آنچه که طالب آنی برسی. به جز خداوند بر کس دیگری تکیه نکن. بهتر است در زندگی از بدگویی دیگران دوری کنی چرا غیبت و بد ذاتی نتیجه‌ای چز دردسر در آینده نخواهد داشت.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ج ج د

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

طالع روشنی برایت پیدا نیست ولی خیلی هم نگران نباش. بالاخره نحسی روزهای اخیر پایان می‌یابد و به مطلوبت خواهی رسید. در مورد موضوعات مختلفی نگران هستی که تنها با صبر و توکل بر خدا برطرف خواهد شد. در خواندن نماز اول وقت کاهلی نکن و رازهایی که در دل داری را به هیچ وجه فاش نکن.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ج ج ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نگران اوضاع کنونی نباش که همه چیز رو به راه خواهد شد. هر آنچه که از دست داده‌ای را مجددا بدست می‌آوری. برخی از اطرافیانت به تو تهمت یا طعنه می‌زنند که از آسیب آن‌ها در امان خواهی ماند.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ب آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

تغییراتی در پیش داری که با توکل به خدا و همت خودت به خوبی پیش خواهد رفت. به طور کلی اوضاع بر وفق مرادت هست ولی نباید به همه چیز و همه کس اعتماد کنی. آینده روشنی در انتظارت هست مه نباید با سهل انگاری و بی‌تجربگی آن را خراب کنی. پس مراقب رفتار و اعمالت باش.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج آ ‌آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

طالع خوب و روشنی داری. به نیتی که برای آن فال گرفته‌ای خواهی رسی فقط باید کمی منتظر بمانی. از افکار، نیات خصمانه و کسب مال حرام بیرون بیا. خداوند روزی تو را خواهد داد پس این همه خودت را به آب و آتش نزن. اگر گمشده‌ای داری به زودی آن را پیدا خواهی کرد. خبر خوشحال کننده‌ای به تو می‌رسد که باعث تغییراتی در زندگیت می‌شود.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: د آ آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

با همت بلند و اراده آهنینت می‌توانی به مراد دلت برسی. نزدیک به قله موفقیت هستی و تنها یک قدم تا رسیدن به آن فاصله داری. نیت پاک داشته باش تا خداوند در مواقع سختی دستت را بگیرد. اگر مال یا چیزی را از دست داده‌ای گله نکن چرا که خداوند بهتر از هرکس صلاح بندگانش را می‌داند.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د ج ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

بهتر است در این روزهای پر خیر و برکت خود را به خدا نزدیک کنی تا به آرامش برسی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو خواهد رسید. این خبر می‌تواند در مورد پیدا شدن گمشده‌ای یا وصول طلبی قدیمی باشد. شخصی مشکل آفرین کنارت وجود داشته که باید از آن فاصله بگیری. با مشورت گرفتن از دوستان قابل اعتماد می‌توانی در معامله‌های تجاری سود زیادی کسب کنی، پس از آن‌ها غافل مباش.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د د ب

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

نگران وضعیتی که در آن قرار گرفته‌ای نباش بالاخره زندگی روی خوشش را به تو نشان خواهد داد. از تعجیل و شتاب در کارها بپرهیز تا همه چیز روال خودش را طی کند. فردی حرفی به تو زده که از آن بسیار دلخوری و دلت به درد آمده است. این شخص خیلی زود از حرف خود پشیمان شده و عذرخواهی خواهد کرد. برای پیشرفت در کار فقط به خدا توکل کن.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها