خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۷۷
تاریخ خبر:

طالع بینی فردا با قهوه برای متولدین هر ماه | فال قهوه فردا دوشنبه ۱۹ شهریور

فال قهوه خود را در سایت پنجره بخوانید.

 طالع بینی فردا با قهوه برای متولدین هر ماه | فال قهوه فردا دوشنبه 19 شهریور

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: ماله یا بیلچه

ماله یا بیلچه مظهر موفقیت هستند. از این رو، دیدن آن‌ها در فال قهوه بدین معناست که شما بر مشکلات خود فائق شده و در کسب و کارتان موفق خواهید شد. شما باید تلاش خود را چند برابر کنید. با تنبلی به جایی نخواهید رسید.

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: کرکس یا لاشخور

کرکس نمادی از بی باکی، تطهیر و تحول است. از این رو، دیدن کرکس در فال قهوه بدین معناست که آماده تغییر و تحولی بزرگ در زندگی خود باشید. این اتفاق تنها برای افرادی روی خواهد داد که آماده دل کندن از عادات گذشته خود هستند. به علاوه، این نماد می‌تواند نشان دهنده خطر یا دشمن هم باشد. اگر در کنار نماد کرکس، گل یا نعل اسب وجود داشت، بدین معناست که شما بر دشمن خود پیروز خواهید شد.

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: هفت تیر

هفت تیر نمادی از عصبانیت، پرخاشگری و خشم نهفته است. دیدن هفت تیر در فال قهوه بدین معناست که شما ممکن است از روی عصبانیت، کاری انجام داده باشید و اکنون دیگران از دست شما خشمگین شده اند و شما در تلاش هستید تا از خود در برابر این خشم و ناراحتی محافظت کنید. بهتر است قبل از اینکه میان شما و دوستانتان، نفرت و خصومت ایجاد شود، موضوع را حل کنید.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: پرتگاه

پرتگاه نمادی از سقوط، اضطراب، احساس عدم امنیت و مشکلات در زندگی است. دیدن پرتگاه در فال قهوه بدین معناست که زندگی شما سرشار از هراس و ترس است. این گونه احساسات، مانعی برای پیشرفت شما در کار و زندگی خواهند بود.

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: طوطی

طوطی سمبلی از شایعات، غیبت، خیانت و رفتار تمسخر آمیز است. دیدن طوطی در فال قهوه بدین معناست که فردی در زندگی به شما خیانت کرده و نارو خواهد زد. همه دوستانتان قابل اعتماد نیستند. برخی از آن‌ها پشت سر شما بدگویی کرده و شما را به تمسخر می‌گیرند.

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: ماسک

نماد ماسک نشان‌دهنده احساسات و افکار پنهان است. مشاهده ماسک در فال قهوه بدین معناست که نیت و انگیزه شما نسبت به دیگران قابل احترام و ستودنی است و شما دیگر نمی‌خواهید شخصیت خود را پنهان کنید. زمان قضاوت شما فرا رسیده است. آماده انتقادات باشید.

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: تفنگ و اسلحه

دیدن اسلحه در فال قهوه می‌تواند به این معنا باشد که شما به دلیل داشتن احساساتی همچون عصبانیت و ستیزه جویی، می‌ترسید که قدرت و کنترل خود را در زندگی از دست بدهید. این وضعیت می‌تواند توسط دشمنان دوست نما ایجاد شده باشد.

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: ماشین

نماد ماشین می‌تواند نشان دهنده سردرگمی در برخی از کار‌های شما باشد. شخصی وجود دارد که کار‌ها را برای شما بسیار سخت می‌کند. بعلاوه اگرچه در بلندمدت، موفقیت‌هایی برای شما دیده می‌شود، اما احتمالاً این امر با کمک شخص دیگری صورت خواهد گرفت. نماد ماشین با سفر در ارتباط است که می‌تواند در رابطه با کار و تعهدات شما باشد. همچنین در برخی کار‌ها برای مثال اسباب کشی، دیگران به شما کمک خواهند کرد.

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: جغد

نماد جغد نمایانگر دوراندیشی، خرد و دانش الهی است. مشاهده جغد در فال قهوه به این معنی است که شما فردی خردمند و سرشار از بصیرت هستید که این موضوع، شما را یک سر و گردن بالاتر از دیگران قرار می‌دهد.

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: صورت

مشاهده صورت در فال قهوه بدین معناست که احساسات شما تحت آزمایش قرار خواهند گرفت. ممکن است هویت و شخصیت شما مورد حمله قرار گرفته و مجبور شوید دوباره آن را پرورش دهید.

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: کیف بند دار

کیف بند دار می‌تواند نشانگر یک سفر تجاری موفقیت آمیز باشد. از این رو با دیدن کیف بنددار در فال قهوه خوشحال باشید، زیرا خبر‌های خوبی در راه است و تلاش و سختکوشی شما به نتیجه خواهد رسید.

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: عقرب

عقرب نمادی از تباهی، شور و شوق، عشق و رابطه جنسی است. دیدن عقرب در فال قهوه بدین معناست که شما توانایی کمک به دیگران را دارید. فقط به یاد داشته باشید که بدون منت و توقع آن را انجام دهید.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها