خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۷۸
تاریخ خبر:

پیشگویی فال ابجد فردا برای شما | فال ابجد فردا دوشنبه ۱۹ شهریور

فال ابجد دقیق و واقعی خود را در سایت پنجره بخوانید.

 پیشگویی فال ابجد فردا برای شما | فال ابجد فردا دوشنبه 19 شهریور

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ د ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

به طور کلی آنچه در طالعت دیده شده خوب است ولی از نیتی که برای آن فال گرفته‌ای منصرف شو تا عاقبت کارت به خیر شود. اگر رویایی کابوس وار دیده‌ای از آن پریشان نشو و برای کسی هم بازگو نکن. یکی از اطرافیانت که ادعای دوستی با تو را دارد، در تلاش برای صدمه زدن است. از او فاصله بگیر و حریم شخصی خود را نسبت به افراد مختلف حفظ کن.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: آ ج د

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

شکر گذار خداوند باش که به هر آرزویی که در سر داری می‌رسی. چه این آرزو مالی و مادی باشد چه معنوی و روحانی. از مشکلات و سختی‌ها نجات پیدا می‌کنی و شادی در زندگیت سرازیر می‌شود. به زودی پول، پست یا مقام بسیار مهمی بدست می‌آوری. اگر قصد انجام کاری را داری شکن نکن و با قدرت انجامش بده.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: آ د ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

این روزها بهترین زمان برای انجام معاملات تجاری است. نگران نباش که در همه زمینه‌های مادی سود خواهی کرد. اگر به دنبال کسب مال حلال باشی تمام کارهای تو روبه راه خواهند شد. سفری که در پیش داری را به تعویق نینداز چرا که از آن سود خواهی برد. با توکل به خدا گره از کار و مشکلاتت برطرف خواهد شد.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: آآج

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

بهتر است از جنگ و دعوا دست برداری که نتیجه آن فقط دردسر اضافی است. اگر فکر بد یا مکر و حیله‌ای در سر داری از انجام آن حذر کن. خدا را شاهد و ناظر اعمالت بگیر و سعی کن اخلاقیات را زیر پا نگذاری. صدمه و خسارتی در نزدیکی توست. بهتر با صدقه و کمک به فقرا آن را از خود دور نمایی.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: آ‌‌ آ ‌آ‌

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

به زودی شخصی به جمع خانوادگی شما اضافه خواهد شد. دوستان خوبی داری که به وقت نیاز می‌توانی از آن‌ها کمک بگیری و مشورت کنی. در چند روز آینده منتظر شنیدن خبر خوشحال کننده‌ای باش. اگر آرزو و نیتی در سر داری و برای آن فال گرفته‌ای محقق خواهد شد. سعی کن در زندگی کمی ریسک کرده و از نظم زندگیت فاصله بگیری.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ج ب د

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

طالع روشن و نیکویی داری. درهای رحمت الهی به زودی به رویت باز شده و می‌توانی از آن‌ها بهره ببری. نگران نباش که به عزت و مقام نیکویی خواهی رسی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن که خیر تو در آن است.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ج ا ج

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

برای آنچه که فال گرفته‌ای باید صبور باشی. صبر و بردباری رمز رسیدن به مرادی است که در دل داری. افرادی در تلاش برای تخریبت هستند نگران نباش که موفق نخواهند شد. خودت را عقل کل می‌دانی و بدون مشورت با دیگران رفتار می‌کنی. بهتر است این رفتار بچه‌گانه را کنار بگذاری تا عاقبت به خیر شوی.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ب آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

تغییراتی در پیش داری که با توکل به خدا و همت خودت به خوبی پیش خواهد رفت. به طور کلی اوضاع بر وفق مرادت هست ولی نباید به همه چیز و همه کس اعتماد کنی. آینده روشنی در انتظارت هست مه نباید با سهل انگاری و بی‌تجربگی آن را خراب کنی. پس مراقب رفتار و اعمالت باش.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: آ د آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

به دلیل داشتن طالع روشن و نیکو، اکنون زمان مناسبی برای معامله‌های پر ریسک است. به لطف خدا زندگیت سر و سامان گرفته و سختی‌ فرسنگ‌ها از تو دور خواهند شد. اگر مسافری در سفر داری به سلامت باز خواهد گشت. از انجام چند کار هم زمان نترسید، شما می‌توانید همه را با هم مدیریت نمایید. شرایط با تو موافق است و به مقصودت می‌رسی.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: د ج ج

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

طالعت بسیار روشن است. این روزها هر کاری را که شروع کنی نتیجه آن نیکوست. به زودی به چنان موفقیتی می‌رسی که دیگران به تو حسادت خواهند کرد. اگر گم شده‌ای داری پیدا خواهد شد. اخبار خوشحال کننده‌ای به تو می‌رسد که ورق زندگیت را برمی‌گرداند. صبور باش و شتاب در کار را کنار گذار.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د ب ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

بهتر است دریا دل باشی و دلخوری‌های کوچک و بزرگ را کنار گذاری. درهای رحمت الهی به رویت گشوده خواهند شد و روزی تو افزایش می‌یابد. هرگز در زندگی متکبر و مغرور نباش تا خداوند کارهایت را رو به راه کند. اگر قصد سفر کرده ای آن را انجام بده چرا که برای تو سود و منفعت خواهد داشت.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د د د

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نیتی که برای آن فال گرفته‌ای نتیجه خوبی خواهد داشت. همواره افرادی هستند که به تو حسادت می‌کنند ولی تو باید با بیخیالی از کنار آن‌ها عبور کنی. متاسفانه فردی که به او علاقه دارید ارزشی برایت قائل نیست پس بهتر است او را کنار گذاری. اگر قصد انجام معامله‌ای داری، حتما انجام بده چون سود و منفعت خوبی به تو خواهد رسید.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها