خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۵۲
تاریخ خبر:

طالع فردای شما با حروف ابجد | فال ابجد فردا چهارشنبه ۲۱ شهریور

فال ابجد واقعی و دقیق خود را در سایت پنجره بصورت روزانه دنبال کنید.

طالع فردای شما با حروف ابجد | فال ابجد فردا چهارشنبه 21 شهریور

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ ج ب

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

به هر آنچه که برای آن نیت کرده‌ای خواهی رسید. پروردگار غم و رنج را از تو دور کرده و مال و ثروتی نصیبت خواهد شد. سعی کن که با دیگران وارد جمگ و درگیری نشوی البته اگر هم منازعه‌ای پیش بیاید برنده آن تو خواهی بود. عبادت خدا را فراموش مکن تا چیزی که از دست داده‌ای را به دست بیاوری

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: ب آ ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

بزودی به مراد دلت خواهی رسی. ایام خوب و خوشی در راه است. بهتر است با توکل به خدا تشویش و نگرانی را از دل خارج کنی. اگر در این روزها دچار مشکلات مالی شده‌ای به زودی برطرف خواهد شد ولی برای رسیدن به پول بیشتر باید صبور باشی.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ب آ د

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

بر خدا توکل کن و امیدت را از دست مده. به آنچه که برایش فال گرفته‌ای خواهی رسی. به زودی به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه کاری می‌رسی. از جانب بزرگان مورد احترام قرار می‌گیری و سودی دریافت خواهی کرد. امروز روز خوبی برای انجام معاملات تجاری همچون خرید خانه است. اگر در گذشته تصمیمی برای اینکار داشته‌اید آن را عملی کنید.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: آ ‌آ ‌د

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

بهتر است نگرانی‌ها و اضطرابات را از خود دور نمایید. از لطف و کرم خدا غافل نشوید که به زودی درهای رحمت به رویتان باز خواهد شد. راهی سفری خواهید شد که به کلی روحیتان را تغییر می‌دهد. افکار و نیات پاک در سر داشته باشید تا بخت و اقبال به شما رو کند. از آدم‌های سمی اطرافتان دوری کنید.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: د آ د

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

تشویش و نگرانی را از دل خارج کنید. چون قصد و نیتتان پاک است درهای رحمت به رویتان باز خواهد شد. از اطرافیان تنگ نظر و حسود دوری کنید. اگر در همه کارها رضای خدا و خلق او را در نظر بگیرید به همه چیز خواهی رسید. در زندگیتان شخصی وارد می‌شود و برای پیروزی و سربلندی را در آینده به وجود می‌آورد.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: د آ ج

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

طالع بسیار روشنی داری. به زودی دست به هر چیزی بزنی طلا شده و از آن سود خواهی برد. اینجاست که نباید از یاد خدا و گذشته خود غافل شوی. اگر مسافری داری به زودی خبری نیکو از آن خواهی شنید اگر گمشده‌ای داری پیدا خواهد شد. با توکل به خدا این روزهای خوش را سپری کرده و از آنچه نصیبت می‌گردد به دیگران نیز کمک کن.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ج د د

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

این نیتی که برای آن فال گرفته‌ای را از سرت بیرون کن چرا که سلامتت را به خطر خواهد انداخت. صدمه سختی میخوری که قابل جبران نیست بهتر است در همه امور دست به عصا حرکت کنی و از بی‌گدار به آب زدن بپرهیزی. شروع روزهای خوبی برای پیشبینی می‌گردد ولی پیش از آب باید از این سختی‌ها عبور کنی.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ب ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

به زودی خبر خوشی دریافت خواهی کرد. روزهای سختی تقریبا به پایان رسیده و به آرزوهایی که در ذهن پرورانده بودی نزدیک شده‌ای. اگر پول حرام یا رشوه‌ای به تو پیشنهاد شد از قبول آن بپرهیز. کسب مال حلال می‌تواند موفقیت در آینده را برای تو تضمین نماید. اگر قصد ازدواج کرده‌ای در تصمیمت مصمم باش.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج ج ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نگران اوضاع کنونی نباش که همه چیز رو به راه خواهد شد. هر آنچه که از دست داده‌ای را مجددا بدست می‌آوری. برخی از اطرافیانت به تو تهمت یا طعنه می‌زنند که از آسیب آن‌ها در امان خواهی ماند.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: ج ج آ

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

نیت بسیار بزرگی در سر داری که به آن خواهی رسی. گشایش مالی نسبتا خوبی برایت پیشبینی می‌شود. به تازگی کار جدیدی را آغاز کردی که بی شک در آن موفق خواهی شد. بهتر است نگرانی‌ها و دلشوره‌ها را از سرت بیرون کنی. هر آنچه در فالت دیده می‌شود سراسر خیر و نیکی است. اگر از دوری فردی ناراحت هستی، او را به خودش رها کن. تو کارهای بسیار مهمتری در زندگی داری که باید انجامشان دهی.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: ج د ب

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

طالع چندان روشنی برایت پیش بینی نمی‌شود. بهتر است در این دوره زمانی از انجام هر گونه معامله تجاری دوری کنی چرا که ضرر خواهی کرد. از قصد و نیتی که برای آن فال گرفته‌ای صرف نظر کن. مراقب فتنه اطرافیان باش تا این روزهای سخت هم سپری شود. شک نداشته باش که بعد از هر سختی آسانی است.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: آ ب ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

طالع روشنی برایت دیده می‌شود. به زودی به هدفی که مشخص کرده‌ای می‌رسی و برای این رسیدن باید شکرگزار خداوند متعال باشی. در انتخاب اطرافیانت دقت کن چرا که افرادی دورو در پی ضربه زدن به تو هستند. اگر باعث رنجش شخصی شده‌ای از او دلجویی کن.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها