خبرهای داغ
کدخبر: ۲۱۱۰
تاریخ خبر:

لیست برندگان نهایی ایران خودرو طرح مادران در esale.ikco.ir | سایت اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو باز شد

زمان اعلام نتایج قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو مشخص شد. آدرس سایت نتایج قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو در این گزارش آمده است.

 لیست برندگان نهایی ایران خودرو طرح مادران در esale.ikco.ir  |  سایت اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو باز شد

ایران خودرو بلاخره زمان اعلام نتایج قرعه کشی طرح مادران این شرکت را اعلام کرد.

مسئولان ایران خودرو زمان دقیق اعلام نتایج این طرح را فردا ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ اعلام کردند.

پس از اعلام نتایج اسامی برندگان قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو در این صفحه https://esale.ikco.ir/#!/lotteryWinnerList  از سایت ایران خودرو قرار خواهد گرفت.

 بررسی ها نشان می دهد استعلام زمان بر شرکت کنندگان از ثبت احوال دلیل این تاخیر بوده است و هنوز مشخص نیست  این روند استعلام چه زمانی به اتمام خواهد رسید.

بنابراین با این رویه نمی توان زمان دقیقی برای اعلام نتایج طرح مادران ایران خودرو اعلام کرد و باید منتظر پایان زمان استعلام از ثبت احوال ماند.

طبق آخرین آمارها نزدیک به یک ملیون و ۷۰ هزار طرح نفر در قالب طرح های فروش فوق‌العاده و پیش فروش در طرح مادران شرکت کرده‌اند که بخش بزرگی از شرکت کننده‌ها را تشکیل می‌دهد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها