خبرهای داغ
کدخبر: ۲۸۹۹
تاریخ خبر:

خبر داغ امروز شنبه ۱۴ مهرماه برای یارانه بگیران | ۶۰۰ هزار تومان به یارانه نقدی این افراد اضافه شد

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه طرح‌های حمایت معیشتی و امنیت غذایی در این استان در حال اجراست، اظهار داشت: هدف این طرح‌ها کاهش فقر و تأمین امنیت غذایی خانواده‌ها و کودکان است. وی همچنین توضیح داد که در این برنامه، کمک‌های مالی به خانواده‌های واجد شرایط و کودکان مبتلا به سوء تغذیه ارائه می‌شود.

خبر داغ امروز شنبه 14 مهرماه برای یارانه بگیران  | ۶۰۰ هزار تومان به یارانه نقدی این افراد اضافه شد

طبق برنامه زمان‌بندی، مستمری مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی در تاریخ‌های مشخصی پرداخت می‌شود و به خانواده‌های نیازمند کمک‌های نقدی و غذایی تعلق می‌گیرد. همچنین، در سال جاری، کودکان پنج تا ۵۵ ماهه تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

غلامی تأکید کرد که این برنامه با همکاری وزارت بهداشت اجرا می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند برای خرید اقلام غذایی به فروشگاه‌های طرف قرارداد مراجعه کنند.

با توجه به جمعیت بیش از یک میلیون نفری خراسان شمالی، این طرح‌ها به بهبود وضعیت معیشتی و تغذیه‌ای جامعه کمک خواهد کرد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک