خبرهای داغ
کدخبر: ۳۰۳۹
تاریخ خبر:

طرح تسهیلاتی امید رفاه | وام‌های بدون ضامن برای حقوق‌بگیران"

طرح تسهیلاتی امید رفاه ویژه افرادی است که حقوق و مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند. بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران این بانک می‌توانند از این طرح استفاده کرده و بین ۲ تا ۳۰ میلیون تومان وام بگیرند. برای شرکت‌هایی که با بانک رفاه همکاری دارند، سقف این تسهیلات تا ۱۰۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

طرح تسهیلاتی امید رفاه |  وام‌های بدون ضامن برای حقوق‌بگیران"

نرخ سود وام امید رفاه چهار درصد است و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۲۴ ماه می‌باشد. یکی از ویژگی‌های بارز این تسهیلات این است که متقاضیان نیازی به معرفی ضامن ندارند و پرداخت وام بر اساس اعتبارسنجی انجام می‌شود. در مورد وام ۱۰۰ میلیونی برای شرکت‌ها، نرخ سود ۶ درصد است و معرفی ضامن الزامی خواهد بود.

برای مثال، اگر وام‌گیرنده‌ای از بازنشستگان یا مستمری‌بگیران بانک رفاه باشد، با دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی و مدت‌زمان بازپرداخت ۲۴ ماهه، ماهیانه یک میلیون و ۳۶۳ هزار تومان قسط خواهد پرداخت. همچنین، برای وام ۱۰۰ میلیونی، کارمندان شرکت‌های مرتبط موظفند ماهانه چهار میلیون و ۴۳۲ هزار تومان پرداخت کنند. مجموع بازپرداخت این وام برای کارمندان به ۱۰۶ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان خواهد رسید.

این طرح به منظور تسهیل شرایط مالی برای افرادی که تحت پوشش بانک رفاه قرار دارند، طراحی شده است و می‌تواند کمک زیادی به معیشت آن‌ها کند.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک