خبرهای داغ
کدخبر: ۳۴۶۷
تاریخ خبر:

واریز یارانه نقدی مهرماه ۱۴۰۳: جزئیات و آخرین اخبار

یارانه نقدی مهرماه ۱۴۰۳ در روز چهارشنبه، ۲۵ مهرماه واریز خواهد شد و از ساعت ۲۴ همان روز قابل برداشت است.

واریز یارانه نقدی مهرماه ۱۴۰۳: جزئیات و آخرین اخبار

یارانه‌بگیران می‌توانند در این تاریخ به حساب خود مراجعه کرده و یارانه خود را برداشت کنند.

وضعیت تغییرات یارانه و اعتراضات

چند وقت پیش، شایعاتی درباره تغییر قیمت یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ به جای یارانه نقدی مطرح شده بود، اما وزیر اقتصاد تأکید کرد که تا مهرماه تغییرات خاصی در این زمینه وجود ندارد. طبق اعلام، یارانه نقدی برای دهک‌های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. دهک دهم نیز از یارانه بی‌بهره خواهد بود، مگر اینکه فردی اعتراضی ثبت کند.

اطلاعات برای افراد دارای معلولیت

معاون توسعه مدیریت بهزیستی نیز اعلام کرد که افرادی که به دلیل قرارگیری در دهک دهم، یارانه‌شان حذف شده است، می‌توانند اعتراض خود را از طریق سامانه وزارت رفاه ثبت کنند. این پیگیری‌ها به منظور اطمینان از شمول تمامی افراد دارای معلولیت در دریافت یارانه دولت صورت می‌گیرد.

بسته حمایتی جدید برای خانوارها

در ادامه، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات حمایتی به خانواده‌های پرنوزاد (سه قلو و بیشتر) خبر داد. این خدمات شامل کمک‌های بلاعوض و معوض برای تأمین هزینه‌های زندگی این خانواده‌ها خواهد بود.

چالش‌های اطلاعاتی و نیاز به بازنگری

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز به مشکلات اطلاعاتی پایگاه رفاه ایرانیان اشاره کرد و بر لزوم بازنگری در فرمول محاسبه دهک‌بندی خانوارها تأکید کرد. او خواستار آن شد که اطلاعات مورد استفاده در محاسبه دهک‌ها بر اساس داده‌های واقعی باشد و فقط مبنای درآمدی در نظر گرفته نشود.

با توجه به این تحولات، یارانه‌بگیران می‌توانند امیدوار باشند که وضعیت بهبود یابد و خدمات بهتری دریافت کنند.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک