خبرهای داغ
کدخبر: ۳۸۳۹
تاریخ خبر:

خبر فوری از واریزی جدید ۲۵ میلیونی دولت برای این افراد

شرکت توانیر با صدور اطلاعیه‌ای از کلیه پرسنل صنعت برق خواست تا هرگونه مورد استخراج غیرمجاز رمز ارز را به شماره ۳۰۰۰۵۱۲۱ گزارش دهند.

خبر فوری از واریزی جدید 25 میلیونی دولت برای این افراد

 این اقدام به منظور تسهیل ارسال گزارش‌ها و افزایش نظارت بر فعالیت‌های ماینینگ در کشور انجام شده است.

جزئیات اطلاعیه توانیر

در این اطلاعیه، به پرسنل صنعت برق به ویژه گروه‌های عملیاتی که به دلیل عدم دسترسی ممکن است نتوانند گزارش‌ها را در سامانه سمات ثبت کنند، اطلاع داده شده که سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۱۲۱ برای این منظور طراحی شده است. این سامانه به همکاران این امکان را می‌دهد که به سادگی و در کمترین زمان ممکن، موارد استخراج غیرمجاز رمز ارز را گزارش دهند.

مزایای گزارش‌دهی

پرسنل صنعت برق با استفاده از این سامانه می‌توانند صرفاً از طریق ارسال یک پیامک، موارد ماینینگ غیرمجاز را اطلاع‌رسانی کنند و از پاداش‌های در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند. به ازای هر ماینر کشف شده، یک میلیون تومان پاداش تعلق می‌گیرد که این مبلغ تا سقف ۲۵ میلیون تومان قابل افزایش است. این طرح پیشتر برای عموم مردم نیز اطلاع‌رسانی شده بود.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک