خبرهای داغ
کدخبر: ۳۹۶۳
تاریخ خبر:

جزئیات حراج سکه؛ واریز وجه و زمان‌بندی تحویل

در مجموع ۲۵ حراج سکه طلا، ۳۹۳ هزار و ۸۸۸ قطعه از انواع سکه به متقاضیان تخصیص یافته است. حراج بعدی سکه روز شنبه برگزار می‌شود و خریداران باید وجه را تا فردا جمعه واریز کنند.

جزئیات حراج سکه؛ واریز وجه و زمان‌بندی تحویل

 بیست و پنجمین حراج سکه طلا با تخصیص 5841 قطعه به پایان رسید؛ در این حراج، 2861 قطعه ربع سکه، 1138 قطعه نیم سکه و 1842 قطعه تمام سکه به متقاضیان اختصاص یافت.

در حراج دیروز که در مرکز مبادله انجام شد، از 3530 قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، 2861 قطعه با میانگین قیمت 18 میلیون و 115 هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد. همچنین از 1449 قطعه نیم سکه، 1138 قطعه با میانگین قیمت 28 میلیون و 348 هزار تومان اختصاص یافت. در بخش تمام سکه نیز از 2727 قطعه ثبت سفارش شده، 1842 قطعه با میانگین قیمت 53 میلیون و 686 هزار تومان به متقاضیان تعلق گرفت.

از 13 اسفند 1402 تاکنون، ۲۵ حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده که طی آن ۳۹۳ هزار و ۸۸۸ قطعه سکه به متقاضیان تخصیص یافته است. سهم ربع سکه از این میزان 210 هزار و 10 قطعه، نیم سکه 75 هزار و 61 قطعه و تمام سکه 108 هزار و 817 قطعه بوده است.

بیست و ششمین جلسه حراج سکه طلا روز شنبه، 5 آبان 1403، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس market.ice.ir برگزار می‌شود. دارایی موضوع حراج شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته‌بندی است.

زمان واریز وجه از ساعت 8 تا 23 روز جمعه، 4 آبان ماه است و پس از این مهلت، امکان پرداخت وجه وجود نخواهد داشت. کلیه افراد حقیقی با تابعیت ایرانی بالای 18 سال می‌توانند در این حراج شرکت کنند و حداکثر می‌توانند 5 قطعه سکه خریداری کنند.

متقاضیان توجه داشته باشند که در هر سفارش فقط یک درخواست فعال مجاز است و افرادی که در حراج‌های قبلی شرکت کرده‌اند، می‌توانند بدون منعی در حراج بیست و ششم نیز حضور یابند.

زمان‌بندی تحویل سکه:

تحویل سکه‌ها بدون هزینه انبارداری از 12 تا 19 آبان ماه انجام می‌شود. هزینه تحویل برای هر سکه 30 هزار تومان است. کسانی که در بازه 20 تا 27 آبان برای دریافت سکه اقدام کنند، باید علاوه بر هزینه تحویل، هزینه انبارداری روزانه 50 هزار تومان را نیز پرداخت کنند. در صورت عدم مراجعه برای دریافت سکه در زمان مقرر، معامله فسخ و وجه به کیف پول خریدار عودت داده می‌شود. خریدارانی که به دلیل عدم مراجعه، نتوانند سکه را دریافت کنند، به مدت 180 روز از ثبت سفارش در سامانه منع خواهند شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک