خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۴۴
تاریخ خبر:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۷ روزه در جاده‌های مازندران در تعطیلات پیش‌رو

با توجه به تعطیلات پیش رو و افزایش حجم تردد در جاده‌های مازندران، مرکز مدیریت راه‌های این استان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۷ روزه از ۱۱ تا ۱۷ شهریور ماه خبر داده است. این محدودیت‌ها به منظور کنترل ترافیک و افزایش ایمنی در مسیرهای پرتردد اعمال خواهد شد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۷ روزه در جاده‌های مازندران در تعطیلات پیش‌رو

سایت خبری پنجره به نقل از ایرنا: براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران، به دلیل حجم بالای تردد خودروها در تعطیلات، از روز یکشنبه ۱۱ شهریور تا شنبه ۱۷ شهریور محدودیت‌های مختلفی در جاده‌های این استان برقرار می‌شود. بر این اساس، تردد موتور سیکلت در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس از ساعت ۱۲ یکشنبه ۱۱ شهریور تا ۶ صبح شنبه ۱۷ شهریور ممنوع خواهد بود. البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای ماموریت‌های ضروری بلامانع است.

محور چالوس:

در محور کرج – چالوس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان ممنوع است. همچنین، در صورت افزایش حجم ترافیک، محدودیت‌های بیشتری نیز اعمال خواهد شد. برای مثال، در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ۱۱ و ۱۳ شهریور، تردد وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت تهران از ساعت ۱۲ به صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۵ مسیر یکطرفه خواهد شد. همچنین، در روزهای دیگر مانند دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲، ۱۴ و ۱۵ شهریور، در صورت نیاز و تصمیم ماموران پلیس راه، محدودیت‌های دیگری نیز اعمال خواهد شد.

محور هراز:

تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز ممنوع است. همچنین، تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در این محور محدود خواهد شد. این محدودیت‌ها در روزهای یکشنبه ۱۱ شهریور و دوشنبه، چهارشنبه، جمعه و شنبه ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۷ شهریور اعمال خواهد شد. همچنین در صورت افزایش ترافیک، محدودیت‌های یک‌طرفه مقطعی نیز ممکن است از سوی پلیس راه اجرا شود.

محور فیروزکوه:

برای محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر نیز در صورت افزایش ترافیک، تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ یکشنبه ۱۱ شهریور و از ساعت ۶ تا ۲۴ در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه ۱۲، ۱۴ و ۱۶ شهریور از مسیر (جنوب به شمال) و بالعکس ممنوع خواهد بود.

این محدودیت‌ها با هدف کاهش ترافیک و جلوگیری از حوادث جاده‌ای در روزهای پرتردد تعطیلات اعمال می‌شود و ممکن است در صورت کاهش حجم ترافیک، پایان طرح‌ها زودتر از زمان اعلامی صورت گیرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها