خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۲
تاریخ خبر:

ماجرای آتش‌سوزی و قتل فجیع در اطراف آرامگاه فردوسی!

سه متهم پرونده آتش‌سوزی شهربازی و قتل یک جوان در منطقه آرامگاه فردوسی، پس از روزها فرار، در شمال کشور دستگیر شدند.

ماجرای آتش‌سوزی و قتل فجیع در اطراف آرامگاه فردوسی!

سایت خبری پنجره به نقل از روزنامه خراسان؛ اوایل شب هجدهم تیرماه، تلفن پلیس ۱۱۰ به صدا درآمد و خبر از درگیری مسلحانه در محل غرفه‌های اجاره‌ای شهربازی داد. نیروی انتظامی به سرپرستی سروان مصطفی حسنی به محل حادثه اعزام شدند و تحقیقات پلیسی آغاز شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که جوان ۳۳ ساله‌ای به نام علی ب. در این نزاع هدف گلوله قرار گرفته و به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شده است.

بررسی‌ها نشان داد که درگیری بین افرادی که سوار بر خودروهای پارس، تیبا و ۲۰۶ بودند رخ داده و با سلاح وینچستر به سوی علی ب. شلیک شده بود. این درگیری به دلیل اختلافات ناشی از غرفه‌های اجاره‌ای شهرداری در شهربازی مشهد بود.

با وجود تلاش‌های کادر درمانی، جان علی ب. نجات نیافت و با مرگ او، پرونده وارد مرحله جدیدی شد. همزمان با گزارش این جنایت مسلحانه به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، قاضی محمود عارفی‌راد نیز به مرکز درمانی رفت و تحقیقات قضایی را آغاز کرد.

در همین حین، شعله‌های آتش در غرفه‌های اجاره‌ای شهربازی زبانه کشید و بسیاری از غرفه‌ها را به خاکستر تبدیل کرد. امدادگران آتش‌نشانی برای فرونشاندن آتش تلاش زیادی کردند. تحقیقات نشان داد که علی ب. علاوه بر گلوله، هدف ضربه چاقو نیز قرار گرفته بود و جسد او برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

با دستور سردار سرتیپ دوم احمد نگهبان، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی، پرونده به گروهی کارآزموده از افسران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی سپرده شد. سرهنگ مهدی کسرویی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی مشهد، ردیابی متهمان فراری را به شهرهای شمالی هدایت کرد. سه برادر که متهمان اصلی ماجرا بودند، در منطقه ییلاقی ابرده مخفی شده بودند.

در نهایت، گروه تخصصی نیروهای امنیت عمومی با دستور قاضی عارفی‌راد، عصر روز گذشته، این سه برادر را در یک عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر و به مشهد منتقل کردند. تحقیقات بیشتر برای ریشه‌یابی این حوادث تکان‌دهنده همچنان ادامه دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها