خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۹۴
تاریخ خبر:

جدایی پوریا و صبا پس از ۹ سال دوستی و ۲ سال ازدواج

پوریا و صبا، زوج هنرمند و پرکار که سال‌ها به عنوان همکار و دوست در کنار هم بودند، به تازگی تصمیم به پایان زندگی مشترکشان گرفته‌اند. این جدایی پس از چندین سال همکاری حرفه‌ای و رابطه نزدیک، اتفاق افتاد.

جدایی پوریا و صبا پس از  ۹ سال دوستی و ۲ سال ازدواج

پوریا و صبا که زندگی مشترک خود را با عشق و همکاری آغاز کرده بودند، حالا با تصمیمی مشترک، به جدایی رسیده‌اند. آن‌ها از یک رابطه دوستانه و کاری طولانی مدت برخوردار بودند، اما به اعتقاد هر دو، زندگی مشترکشان در نهایت به بن‌بست رسیده است. صبا در گفت‌وگویی جزئیاتی از این جدایی و دلایل آن را شرح داده است.

چند سال با همسرت زندگی کردی؟

ما با هم ۲ سال زندگی کردیم البته خیلی وقت بود همدیگر را می‌شناختیم.

یعنی قبل از ازدواج با هم ارتباط داشتید؟

بله. ما ۹ سال با هم ارتباط داشتیم و رابطه خیلی خوبی هم بود برای همین تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم.

۹ سال زمان زیادی است چطور در این مدت متوجه نشدی که به درد هم نمی‌خورید؟

ما رابطه خیلی خوبی داشتیم . من نقاش هستیم و پوریا هم گرافیک کار می‌کرد. تفاهم زیادی داشتیم و پروژه‌های زیادی با هم گرفتیم. در تمام این سالها دوستان خیلی خوبی برای هم بودیم.

چطور شد که حالا به بن بست رسیدید؟

همه چیز از زمانی شروع شد که ازدواج کردیم. راستش من حالا می‌فهمم تا وقتی آدم‌ها زیر یک سقف زندگی نکنند واقعیت همدیگر را متوجه نمی‌شوند. ما چون همکارهای خیلی خوبی بودیم و دوستی خیلی خوبی داشتیم فکر می‌کردیم می‌توانیم زوج خوبی هم باشیم اما اینطور نبود.

از چه زمانی با مشکل مواجه شدید؟

چند ماه بعد از ازدواج اختلافات ما شروع شد، از رابطه با خانواده‌هایمان تا کارهای خانه. سر هرچیزی با هم مشکل داشتیم و نمی‌توانستیم با حرف زدن موضوع را حل کنیم.

درخواست طلاق توافقی کرده‌اید؟

بله هر دو به این نتیجه رسیدیم این زندگی فایده‌ای ندارد. من واقعا پوریا را دوست داشتم و حالا هم خیلی متاسفم که نمی‌توانم به رابطه قبلی ادامه دهم. اما وضعیت موجود برای هیچکدام ما قابل دوام نیست.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک