خبرهای داغ
کدخبر: ۲۸۸۲
تاریخ خبر:

سارق موتور سوار که پس از ۱۵ روز از زندان آزاد شده بود | با قاپیدن گوشی دانشجویی به دام پلیس افتاد + عکس

یک سارق که ادعا می‌کند تنها ۱۵ روز پیش از زندان آزاد شده است، پس از دزدیدن گوشی تلفن دختر دانشجویی به‌سرعت توسط پلیس دستگیر شد. این حادثه ساعت ۱۵ عصر روز چهارشنبه گذشته در بولوار دندان‌پزشکان مشهد رخ داد.

سارق موتور سوار که پس از ۱۵ روز از زندان آزاد شده بود |  با قاپیدن گوشی دانشجویی به دام پلیس افتاد + عکس

ماموران گشت نامحسوس که تحت فرمان سرهنگ مهدی کرامتی، رئیس کلانتری فراجا، در حال انجام رصدهای پلیسی بودند، به‌طور ناگهانی متوجه موتورسوار مشکوکی شدند که در حال نظارت بر اطراف بود. این فرد به سمت گروهی از دختران جوان که از خودروی تاکسی پیاده شده بودند، نزدیک شد و به‌یک‌باره گوشی آیفون یکی از آن‌ها را به‌سرقت برد.

«دزد تک سوار» بلافاصله پس از این سرقت، با گاز دادن به موتورسیکلتش فرار کرد، اما دوستان دختر دانشجو به وسط خیابان دویدند و با فریاد از مردم درخواست کمک کردند. در این لحظه، افسران گشت نامحسوس که شاهد این جرم بودند، به‌سرعت به تعقیب سارق پرداختند. این در حالی بود که سارق برای جلوگیری از تعقیب، گوشی سرقتی را به کف خیابان انداخت، اما تعقیب او در میان کوچه‌ها ادامه یافت.

سارق که به فرمان‌های مکرر «ایست» توجهی نداشت، همچنان بر سرعت موتورسیکلتش می‌افزود. تعقیب و گریز به بولوار فارغ‌التحصیلان و سپس به بولوار وکیل‌آباد منتقل شد. در این شرایط، زمانی که سارق به سمت بولوار نمایشگاه بین‌المللی فرار کرد، افسر انتظامی چند تیر هوایی شلیک کرد و با هشدارهای قانونی، لاستیک موتورسیکلت او را هدف قرار داد.

افسر انتظامی سه گلوله به لاستیک شلیک کرد، اما سارق همچنان به فرار ادامه داد تا اینکه کنترل موتورسیکلتش را از دست داد و در ابتدای پارک خطی چهل بازه زمین افتاد. علی‌رغم این، او تسلیم نشد و با رها کردن موتورسیکلتش، سعی کرد با پای پیاده به داخل پارک برود. در این حین، افسر انتظامی با نشستن بر زانو آخرین اخطار قانونی را صادر کرد. سارق ۲۳ ساله که خود را در مقابل گلوله می‌دید، ناچار شد روی زمین نشسته و دستانش را بالا ببرد.

2911859_279

پس از انتقال سارق به کلانتری فراجا، تحقیقات آغاز شد و چند مال‌باخته نیز موتورسیکلت او را شناسایی کردند. این سارق جوان اعلام کرد که به جرم دزدی در زندان بوده و حدود ۱۵ روز پیش آزاد شده است. در حالی که بررسی‌های تخصصی در دایره تجسس کلانتری همچنان ادامه داشت، یکی از شهروندان گوشی آیفون سرقتی را به پلیس تحویل داد و متهم به زندان منتقل شد. تحقیقات بیشتر با دستور رئیس کلانتری برای کشف جرایم احتمالی دیگر این فرد ادامه خواهد یافت.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک