خبرهای داغ
کدخبر: ۲۹۳۴
تاریخ خبر:

شکارگر مرگبار / زن ۳۰ساله با چاقو در عرض سه روز سه قربانی گرفت

زنی که در عرض سه روز، یک زن و دو مرد را به قتل رسانده بود، توسط پلیس نیاگارا دستگیر شد.

شکارگر مرگبار /  زن 30ساله با چاقو در عرض سه روز سه قربانی گرفت

به نقل از دیلی‌میل، جسد یک زن 60ساله در خانه‌اش در تورنتو، کانادا، با چندین ضربه چاقو پیدا شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این زن با ضربات چاقو به قتل رسیده است. تنها 24 ساعت بعد از این حادثه، جسد مردی 47ساله به نام لنس کانینگهام در پارکی نزدیک آبشار نیاگارا کشف شد که او نیز با چاقو به قتل رسیده بود. پلیس متوجه شد که این دو قتل به یک نفر مربوط می‌شود و تحقیقات به سرعت ادامه یافت.

در روز سوم، زن 77ساله‌ای به نام ماریو بیلیچ در یک پارکینگ در همیلتون هدف حمله قرار گرفت و با ضربات متعدد چاقو مجروح شد. او به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد. دوربین‌های نظارتی نشان دادند که عامل این جنایات زنی 30ساله به نام سابرینا کالدهار است که به‌صورت تصادفی قربانیان خود را انتخاب کرده و با حمله به آن‌ها، آن‌ها را به قتل می‌رساند.

پس از آخرین جنایت، سابرینا به فروشگاهی رفت و برای خود لباس جدیدی خرید. در نهایت، پلیس موفق شد او را در هتل برلینگتون دستگیر کند. انگیزه این زن برای ارتکاب این قتل‌ها هنوز مشخص نشده و تحقیقات در حال ادامه است تا مشخص شود آیا قربانیان دیگری نیز وجود دارند یا خیر.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک