خبرهای داغ
کدخبر: ۲۹۴۷
تاریخ خبر:

نمایش مرگبار پدر برای نصیحت پسر ۱۹ ساله به تراژدی ختم شد

پدر برای نصیحت و تربیت پسر ۱۹ ساله‌اش، تصمیم گرفت نمایش عجیبی اجرا کند اما این نمایش ناخواسته به جنایتی دلخراش ختم شد. شامگاه جمعه، گزارش مرگ مرموز جوانی ۱۹ ساله به نام سیامک به قاضی شفیعی مخابره شد. سیامک به دلیل ضربه چاقویی که به شکمش وارد شده بود، در بیمارستان بستری شد و پس از ۲۴ ساعت جان باخت.

نمایش مرگبار پدر برای نصیحت پسر ۱۹ ساله به تراژدی ختم شد

در ابتدا، والدین سیامک مدعی بودند که او چاقو به دست روی چهارپایه بوده و به دلیل از دست دادن تعادل، سقوط کرده و چاقو به شکمش فرو رفته است. با این حال، پزشکی قانونی اعلام کرد که مرگ او تصادفی نبوده و فرد دیگری ضربه چاقو را وارد کرده است. در نتیجه، پدر سیامک تحت بازجویی مجدد قرار گرفت و اعتراف کرد که به طور ناخواسته پسرش را به قتل رسانده است.

پدر در بازجویی‌ها به این نکته اشاره کرد که قصد آسیب رساندن به پسرش را نداشته و تنها هدفش نصیحت کردن او بوده است. او با گریه‌های پیاپی و احساس عذاب وجدان توضیح داد که می‌خواسته با بازی کردن یک نمایش، خطرات چاقو را به پسرش نشان دهد اما این نمایش به فاجعه ختم شد.

آن روز پس از بازگشت از مراسم بله‌برون، وقتی پسرش تصمیم گرفت به استخر برود، پدر مانع از آن شد. بعد از اینکه سیامک به دلیل پارک نادرست ماشین با اعتراض همسایه‌ها روبرو شد، تصمیم گرفت چاقویی برداشته و آن‌ها را بترساند. پدر با قفل کردن در تلاش کرد او را آرام کند و برای نصیحتش، چاقو را گرفت تا نشان دهد که ضربه به نقطه حساس بدن ممکن است جان کسی را بگیرد. اما ناگهان چاقو به شکم سیامک اصابت کرد و حادثه‌ای ناخواسته رخ داد.

پدر سیامک پس از انتقال پسرش به بیمارستان و شنیدن اینکه او زنده می‌ماند، برای لحظه‌ای آرام شد، اما شامگاه روز بعد خبر فوت پسرش را دریافت کرد و از آن لحظه احساس عذاب وجدانی غیرقابل تحمل به او دست داده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک