خبرهای داغ
کدخبر: ۲۹۷
تاریخ خبر:

جنایت هولناک در تهران؛ پسر جوان مادرش را کشت و آتش زد

در یک حادثه دلخراش در شهرک دانشگاه، پسر جوانی مادر خود را به قتل رسانده و سپس جسد او را سوزانده است. متهم که به نظر می‌رسد دچار اختلالات روانی باشد، پس از دستگیری برای بررسی سلامت روانی به بیمارستان معرفی شده است.

جنایت هولناک در تهران؛ پسر جوان مادرش را کشت و آتش زد

ساکنان ساختمانی در شهرک دانشگاه تهران، حدود ساعت ۲۱ پانزدهم اردیبهشت‌ماه، با شنیدن فریادهای درخواست کمک یک زن، به بیرون از خانه‌های خود آمدند. این فریادها از واحدی می‌آمد که زن ۷۰ ساله‌ای با پسر ۳۶ ساله‌اش در آن زندگی می‌کرد. پسر جوان که فریاد می‌زد "با اسید خودم را می‌سوزانم"، موجب نگرانی شدید همسایه‌ها شد. با عدم پاسخگویی ساکنان، همسایه‌ها با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتند.

ورود پلیس و کشف صحنه جرم

با رسیدن مأموران پلیس، ساکنان به دلیل ترس به طبقات پایین‌تر پناه برده بودند. مأموران با ورود به طبقه سوم، با جسد زن مسن مواجه شدند که در پاگرد در حال سوختن بود. آثار خون از پاگرد به داخل واحد کشیده شده بود. مأموران با همکاری همسایه‌ها آتش را خاموش کردند. در حالی که پسر جوان تهدید می‌کرد که با اسید خود را می‌سوزاند، مأموران موفق شدند در یک لحظه به او نزدیک شده و او را دستگیر کنند.

شواهد و بررسی‌های اولیه

در بررسی محل حادثه، مأموران چاقو و پیچ‌گوشتی‌هایی با لکه‌های خون یافتند. همچنین کتاب‌های سوخته و آثار خون بر دیوارها و زمین دیده می‌شد. بازپرس و تیم‌های تخصصی تحقیق جنایی در صحنه حضور یافتند و مشخص شد که ماده داخل بطری تهدیدآمیز، جوهر نمک بوده است.

اعترافات متهم و وضعیت روانی

پسر جوان در اظهاراتش گفت که به دلیل عدم مصرف داروهای روانپزشکی و شنیدن صداهای عجیب، مادرش را به قتل رسانده است. او اعتراف کرد که پس از قتل، جسد مادرش را به پاگرد کشانده و با ریختن بنزین و الکل، آن را آتش زده است. او همچنین برخی کتاب‌های روانشناسی را در خانه به آتش کشید.

اقدامات قانونی

بر اساس اظهارات همسایه‌ها و تحقیقات صورت‌گرفته، متهم دارای سابقه بستری در بیمارستان روانی بوده و از مشکلات روانی رنج می‌برده است. پس از بررسی‌های پزشکی قانونی، او به دلیل وضعیت روانی ناپایدار، از مسئولیت قضایی معاف شد و به بیمارستان روانی منتقل شد. پرونده او همچنان تحت پیگیری مراجع قانونی قرار دارد.

 

copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    ایکاش همیشه اون تو نگهش دارند وگرنه اگر بیاد بیرون اینبار یک شهر رو به اتیش میکشونه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها