خبرهای داغ
کدخبر: ۲۹۸۲
تاریخ خبر:

داستان قاتل هیولا و جنایات هولناک او

یانگ شینهای، معروف به "قاتل هیولا"، یکی از ترسناک‌ترین قاتلان سریالی تاریخ چین است که به خاطر ارتکاب جنایت‌های هولناک از جمله قتل و تجاوز به افراد متعدد شناخته می‌شود. او در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۱۹۶۸ در شهرستان ژنگیانگ به دنیا آمد و دوران کودکی سختی را تجربه کرد. خانواده‌اش از نظر مالی در وضعیت نامساعدی به سر می‌بردند و این امر تأثیر عمیقی بر زندگی او گذاشت.

داستان  قاتل هیولا و جنایات هولناک او

یانگ از سنین نوجوانی به دزدی و دیگر جرائم دست زد و چندین بار به زندان افتاد. پس از آزادی در سال ۱۹۹۹، رابطه‌اش با یک دختر جوان به دلیل سابقه‌اش به پایان رسید و این موضوع به انگیزه‌ای برای آغاز یک دوره هولناک از جنایت‌هایش تبدیل شد. او از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ در چهار استان چین، 67 نفر را به قتل رساند و به 23 نفر تجاوز کرد.

یانگ به طرز فجیعی به قربانیان خود حمله می‌کرد و از ابزارهایی مانند تبر و چکش برای کشتن آنها استفاده می‌کرد. او از طریق رفتارهای مخفیانه و پوشیدن لباس‌های نو سعی در پنهان ماندن داشت. در نهایت، یک زن باردار که قربانی او شده بود و جان سالم به در برده بود، پلیس را به سمت او هدایت کرد.

یانگ در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۰۳ دستگیر شد و پس از اعتراف به جنایاتش، در ۱ فوریه ۲۰۰۴ به اعدام محکوم شد. این حکم 14 روز بعد اجرا گردید. انگیزه‌های او برای ارتکاب جنایت همچنان مبهم باقی ماند، اما او به این نکته اشاره کرده بود که از کشتن لذت می‌برد و هیچ تمایلی به عضویت در جامعه نداشت.

این پرونده هولناک، به خوبی نمایانگر عمق بحران‌های اجتماعی و روانی در جوامع است که می‌تواند به بروز چنین جنایت‌هایی منجر شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک