خبرهای داغ
کدخبر: ۳۰۳۳
تاریخ خبر:

قتل خانوادگی وحشتناک در لارستان | زوج قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اعلام کرد که قاتلی به همراه همسرش چهار نفر از اعضای یک خانواده را به قتل رسانده و در کمتر از یک ساعت پس از وقوع جنایت دستگیر شده‌اند.

قتل خانوادگی وحشتناک در لارستان |  زوج قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند

در پی تماس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل، ماموران بلافاصله به محل حادثه در یکی از محله‌های لارستان اعزام شدند. آن‌ها دریافتند که این زوج به بهانه‌ای، مادری ۴۱ ساله و چهار فرزند او، شامل سه دختر ۱۴، ۷ و ۶ ساله و یک پسر ۱۳ ساله را به منزل دعوت کرده و سپس با بستن دست و پاهای آن‌ها، آن‌ها را با سلاح سرد به قتل رسانده‌اند.

رئیس پلیس در ادامه بیان کرد که قاتل ۳۲ ساله بلافاصله در منزلش دستگیر شد و در تحقیقات مشخص شد همسر او پسر ۱۳ ساله مقتول را با خودرو از محل حادثه خارج کرده است. با اجرای طرح مهار، پلیس موفق به توقیف خودرو و دستگیری راننده ۲۴ ساله شد و پسر بچه را در حالی که دست و پاهایش بسته بود، از صندوق عقب خودرو نجات داد.

از منزل قاتل یک قبضه سلاح کمری، یک قبضه وینچستر و دو قبضه سلاح سرد شامل قمه و چاقو کشف شد. متهمان انگیزه خود را سرقت طلاجات مقتول اعلام کرده‌اند. پرونده برای مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک