خبرهای داغ
کدخبر: ۳۲۸۸
تاریخ خبر:

کشف اسکلت شوهر؛ راز وحشتناک این زن در باغچه خانه‌اش فاش شد!

کشف یک اسکلت واقعی در باغچه خانه یک زن مسن، معمای مرموز و ترسناکی را فاش کرد که سال‌ها در پس ظاهر ساده و آرام یک خانواده پنهان بود. داستان لی آن سابین، زنی که سال‌ها با اسکلت شوهرش در باغچه زندگی می‌کرد، حالا به یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های جنایی تبدیل شده است.

کشف اسکلت شوهر؛ راز وحشتناک این زن در باغچه خانه‌اش فاش شد!

با مرگ لی در سال ۲۰۱۵، این راز هولناک به طرز شگفت‌انگیزی برملا شد و توجه مردم و رسانه‌ها را به خود جلب کرد. حتی مستند و کتابی نیز بر اساس این داستان تکان‌دهنده ساخته شده است. جزئیات این ماجرا نه‌تنها خوانندگان را شوکه می‌کند، بلکه پرده از زندگی تاریک و پر از راز این زن برمی‌دارد.

سال‌ها پیش، لی آن سابین، زن مسنی که در روستای «بدائو»، شهرک «پونتی‌پرید» ولز زندگی می‌کرد، به همسایه‌های خود می‌گفت که سال‌ها پیش پرستار بوده و اکنون در باغچه‌اش، اسکلتی پلاستیکی پزشکی برای یادگاری از آن دوران دارد.

وقتی این زن مسن در سال ۲۰۱۵ فوت کرد، تمام متعلقاتش در خانه دست‌نخورده باقی ماند تا اینکه همسایه‌ها تصمیم گرفتند فکری برای این وسایل کنند. در این میان، «میشله جیمز» برای اینکه سربه‌سر همسایه‌هایش بگذارد، به سراغ آن اسکلت پلاستیکی در باغچه زن مسن رفت و با وحشت متوجه شد که آن اسکلت پلاستیکی نیست و کاملاً واقعی است.

آزمایش‌های DNA نشان داد که اسکلت مربوط به جان، همسر لی آن سابین بوده است. پلیس با شنیدن این خبر، جستجو در زندگی لی را آغاز کرد و متوجه شد که این زن و شوهر در استرالیا زندگی و با یکدیگر ازدواج کرده بودند. آن‌ها دارای ۵ فرزند بودند، اما بعدها همه آن‌ها را به پرورشگاهی در نیوزیلند سپردند و به بریتانیا بازگشتند.

بررسی‌ها نشان داد که جان در دهه ۹۰ میلادی به ضربه‌ای به سر کشته شده است و یکی از فرزندان لی به پلیس گفت که «بدون تردید مادرم توانایی کشتن کسی را داشت.»

اکنون مستند زندگی و قتل ترسناک لی آن سابین ساخته شده و کتابی درباره آن نوشته شده است. داستانی که هر کسی را با وحشت و شگفتی روبه‌رو می‌کند!

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک