خبرهای داغ
کدخبر: ۳۳۷۸
تاریخ خبر:

قتل هولناک در نزاع همسایگی؛ پسر ۲۸ ساله به دست سه برادر افغان کشته شد

حمید، پسر ۲۸ ساله‌ای، در یک نزاع همسایگی به ضرب چاقو به قفسه سینه‌اش کشته شد.

قتل هولناک در نزاع همسایگی؛  پسر ۲۸ ساله به دست سه برادر افغان کشته شد

متهم اصلی، یک پسر افغانستانی ۱۸ ساله، به همراه دو برادر ناتنی‌اش در این جنایت دست داشته و مدعی است که این قتل در واکنش به ناسزاگویی زن همسایه به نامادری‌اش انجام شده است.

این پرونده از تاریخ ۲۷ تیرماه امسال و پس از گزارش قتل حمید به بازپرس محسن اختیاری آغاز شد. تیم جنایی با حضور در محل، جسد حمید را پیدا کردند که به خاطر ضربه چاقو کشته شده بود. بررسی‌های اولیه نشان داد که مقتول به خاطر دفاع از زن برادرش با سه برادر افغان درگیر شده و یکی از آن‌ها با چاقو به او ضربه زده است.

زن برادر مقتول در این باره گفت: «ما دو سال پیش به این ساختمان نقل مکان کردیم و پس از یک سال، سه برادر افغان به طبقه سوم آمدند. از مدتی پیش بر سر شارژ ساختمان با آن‌ها دچار اختلاف شده بودیم. روز حادثه، شوهرم به مأموریت رفته بود و برادرش برای حل مشکل به خانه ما آمد که با برادران افغان درگیر شد. در این حین، حمید زخمی و غرق در خون به زمین افتاد و عاملان فرار کردند.»

مأموران پس از دریافت اطلاعات از زن جوان، بلافاصله اقدام به دستگیری سه برادر کردند که پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده بودند. در تحقیقات، متهم ۱۸ ساله به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت: «ما دو هفته قبل به صورت قاچاقی به ایران آمدیم. روز حادثه برادر ۵ ساله‌ام با بچه‌های همسایه بازی می‌کرد و با زنگ زدن به خانه طبقه چهارم باعث ناراحتی زن باردار همسایه شد. او به نامادری‌ام توهین کرد و من از شدت عصبانیت لیوانی را به سمت مقتول پرتاب کردم. در پی این اتفاق، او به ما حمله کرد و در آن حین ناخواسته با چاقو ضربه‌ای زدم.»

پس از اعتراف متهم، هر سه برادر تحت نظر کارآگاهان اداره دهم قرار گرفتند و تحقیقات برای روشن شدن ابعاد دیگر این پرونده ادامه دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک