خبرهای داغ
کدخبر: ۳۳۷۹
تاریخ خبر:

تیراندازی هولناک در ملایر؛ جوانی خانواده همسرش را به گلوله بست

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری مرد جوانی خبر داد که در یک اقدام جنون‌آمیز خانواده همسرش را به گلوله بسته و موجب قتل دو نفر از آنها شده است.

 تیراندازی هولناک در ملایر؛  جوانی خانواده همسرش را به گلوله بست

 سرهنگ احمد ساکی، فرمانده انتظامی ملایر، گفت: با دریافت گزارش وقوع قتل در یکی از روستاهای ملایر، بلافاصله مأموران پاسگاه جوزان به محل حادثه اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه، مشخص شد که فردی ۳۳ ساله با سلاح گرم به سمت اعضای خانواده همسرش تیراندازی کرده است. در نتیجه این تیراندازی، همسر و برادر همسر وی به قتل رسیدند و ضارب بلافاصله متواری شد.

سرهنگ ساکی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و حساسیت آن، سردار زارعی، جانشین انتظامی استان همدان، به همراه نیروهایش اقدامات لازم برای دستگیری قاتل را آغاز کردند. با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی مأموران پلیس آگاهی، مخفیگاه قاتل در استان تهران شناسایی شد و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، متهم به همراه فردی که در فراری دادن و مخفی کردن وی نقش داشت، دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم انگیزه خود از این جنایت را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک