خبرهای داغ
کدخبر: ۳۳۹
تاریخ خبر:

درگیری مرگبار خانوادگی؛ نوه متهم به قتل مادربزرگ بر سر ارثیه

یک جوان ۲۲ ساله به دلیل اختلافات بر سر ارثیه، به عنوان متهم به قتل مادربزرگش دستگیر شد. این حادثه در جریان یک درگیری خانوادگی رخ داد که در آن مادربزرگ، عموی ۳۵ ساله و نوه جوانش هر سه زخمی شدند.

درگیری مرگبار خانوادگی؛ نوه متهم به قتل مادربزرگ بر سر ارثیه

گزارش حادثه

ساعت ۷ عصر روز دوشنبه، هشتم مرداد ماه، کلانتری ۱۶۰ خزانه گزارشی از قتل یک زن ۶۵ ساله به بازپرس حسین گودرزی ارائه داد. مأموران کلانتری اعلام کردند که این زن در جریان یک درگیری که بین نوه ۲۲ ساله و عموی ۳۵ ساله‌اش رخ داده بود، زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است. متأسفانه مادربزرگ به دلیل شدت جراحات و خونریزی جان خود را از دست داد، در حالی که عموی ۳۵ ساله و نوه همچنان تحت نظر پزشکان قرار دارند.

تحقیقات جنایی

بازپرس گودرزی بلافاصله تیم‌های تحقیقاتی جنایی را به محل حادثه و بیمارستان اعزام کرد. در تحقیقات اولیه، تیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی به بررسی محل درگیری و جسد مادربزرگ پرداختند. طبق گزارش کارشناسان پزشکی قانونی، مادربزرگ با ۲۵ ضربه چاقو به قتل رسیده است. عموی متهم نیز دچار جراحات شدید شده و تحت درمان قرار دارد، در حالی که متهم خود نیز به دلیل جراحات سطحی در بیمارستان بستری است و قادر به پاسخگویی به سوالات بوده است.

اعترافات متهم

متهم در اولین بازجویی‌ها اعلام کرد که به دلیل اختلافات مالی و ارثیه با عمویش درگیر شده و در جریان این درگیری، مادربزرگش که قصد میانجیگری داشته، به طور ناخواسته مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است. او همچنین افزود که فکر می‌کرد مادربزرگش در خانه فوت شده، اما او را به بیمارستان رسانده و خودش نیز دستگیر شده است.

با دستور بازپرس گودرزی، متهم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده تا تحقیقات بیشتر انجام شود. جسد مادربزرگ نیز به اداره پزشکی قانونی انتقال یافته و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد. همچنین عموی متهم نیز به زودی مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها