خبرهای داغ
کدخبر: ۳۴۳۳
تاریخ خبر:

شکایت عجیب کودک ۱۱ ساله از والدین؛ داستان باورنکردنی این کودک

یک کودک ۱۱ ساله در کلانتری مشهد از والدین خود شکایت کرد و گفت که هیچ‌کس حوصله بازی با او را ندارد.

شکایت عجیب کودک 11 ساله از والدین؛ داستان باورنکردنی این کودک

 این کودک که در کلاس چهارم ابتدایی تحصیل می‌کند، به تنهایی به کلانتری آمده و خواستار دستگیری والدینش شده بود. او با ابراز نارضایتی از کمبود توجه والدین، گفت: «پدرم طلافروشی دارد و مادرم در یک مرکز خدماتی مشغول به کار است. به همین خاطر بیشتر اوقات در خانه تنها هستم.»

این کودک ادامه داد: «مادرم وقتی به خانه می‌آید، چنان خسته است که حتی حوصله حرف زدن را هم ندارد. من دوست دارم مادرم مرا در آغوش بگیرد و برایم قصه بگوید. بعضی وقت‌ها به خانه مادربزرگم می‌روم، اما آن‌ها هم سرکار می‌روند و من دوباره تنها می‌شوم. من حتی یک خواهر یا برادر می‌خواهم تا با او بازی کنم، اما مادرم می‌گوید مخارج زندگی زیاد است و باید کار کند.»

با توجه به شکایت این کودک، سرگرد احمدآبکه، رئیس کلانتری طبرسی شمالی مشهد، به او کمک کرد تا با مادرش گفت‌وگو کند. پس از مشاوره و گفت‌وگو با مادر، او تصمیم گرفت زمان بیشتری را در کنار فرزندش سپری کند. مادر این کودک پس از این گفتگو، او را در آغوش گرفت و با عشق و محبت از کلانتری خارج شدند.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک