خبرهای داغ
کدخبر: ۳۷۰۳
تاریخ خبر:

دستگیری ۳ نفر دیگر از عاملان قتل شرور غرب تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۳ نفر دیگر از متهمان قتل یک مرد جوان در پارک یاران بلوار آیت‌الله کاشانی خبر داد.

دستگیری ۳ نفر دیگر از عاملان قتل شرور غرب تهران

سردار علی ولیپور گودرزی گفت: بامداد جمعه، بیست‌وپنجم خردادماه، کارکنان بیمارستان رسول اکرم (ص) با گزارش مرگ مشکوک یک مرد جوان در بخش اورژانس، پلیس را در جریان قرار دادند.

وی افزود: با حضور تیمی از کارآگاهان در سردخانه بیمارستان، جسد مردی حدود ۳۰ ساله که بر اثر حدود ۱۸ ضربه چاقو به قتل رسیده بود، مشاهده شد. بررسی‌های اولیه نشان داد که مقتول یکی از اراذل و اوباش سطح‌دار تهران بوده و قربانی نزاعی در پارک یاران شده است.

رئیس پلیس آگاهی تصریح کرد: تیم جنایی برای بررسی میدانی به پارک یاران رفت و متوجه شد که مقتول به دلیل مشاجره لفظی با چند نفر درگیر شده و در این نزاع به قتل رسیده است. عاملان جنایت قبل از رسیدن پلیس فرار کرده بودند.

سردار ولیپور گودرزی ادامه داد: با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم، مخفیگاه چند نفر از عاملان شناسایی و ۴ متهم دستگیر شدند. در تحقیقات، مشخص شد که یکی از متهمان به نام نریمان، ضربات مهلکی به مقتول زده است. وی پس از ارتکاب جنایت به اسلام‌شهر گریخته و در یک خانه باغ پنهان شده بود که با اقدام پلیس دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: نریمان در تحقیقات اولیه به نزاع مرگبار اعتراف کرد و گفت که ضربات را فقط به دستان مقتول وارد کرده است. همچنین تیم جنایی در ادامه تحقیقات، هویت و مخفیگاه ۳ شرور دیگر را شناسایی کردند که یکی از آنها به دلیل شرارت‌های گذشته تحت تعقیب بود.

سردار گودرزی افزود: کارآگاهان با عملیات‌های منسجم ۳ مرد جنایتکار را دستگیر کردند و متهمان در بازجویی‌های اولیه به مشارکت در این درگیری مرگبار معترف شدند. تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک