خبرهای داغ
کدخبر: ۳۷۱۹
تاریخ خبر:

جنایت در قلهک؛ اعترافات تکان‌دهنده یک قاتل به خاطر دریافت وام

مردی که به دلیل اختلاف در دریافت وام مرتکب قتل و جنایت بر روی جسد شده است، به زودی محاکمه خواهد شد.

جنایت در قلهک؛  اعترافات تکان‌دهنده یک قاتل به خاطر دریافت وام

در تاریخ ۳۰ دی‌ماه سال ۱۴۰۲، جسد سوخته‌ای در یکی از خیابان‌های قلهک کشف شد. بازپرس کشیک قتل، محسن اختیاری، بلافاصله در محل حاضر شد و پرونده اولیه را تشکیل داد. بررسی‌های پزشکی قانونی نشان داد که مقتول مرد میانسالی است که پس از قتل، جسدش به محل کشف منتقل و به آتش کشیده شده است.

تحقیقات جنایی به سرعت آغاز شد و هویت مقتول کشف گردید. زنی جوان با مراجعه به مراجع قضایی و پلیس، شکایتی درباره ناپدید شدن برادرش مطرح کرد که این شکایت منجر به شناسایی راز جسد سوخته شد. مشخصات جسد و مرد ناپدید شده نشان داد که او اکبر نام دارد. خانواده اکبر نیز با حضور در پزشکی قانونی، جسد را شناسایی کردند.

پس از شناسایی هویت مقتول، کارآگاهان متوجه شدند که اکبر با زنی میانسال به نام فهیمه در ارتباط بوده است. فهیمه به عنوان سرنخ اصلی، به تیم تحقیق گفت که اکبر بدهی داشت و برای پرداخت آن به وام نیاز داشت. او مردی به نام پرویز را معرفی کرده بود تا به او در دریافت وام کمک کند. فهیمه همچنین اظهار داشت که آخرین بار اکبر را در وضعیتی نامشخص دیده است.

کارآگاهان به سرعت به سراغ پرویز رفتند و او را دستگیر کردند. پرویز در بازجویی‌ها توضیح داد که قرار بوده ضامن وام اکبر شود و در ازای آن وام را تقسیم کنند. اما زمانی که اکبر وام را دریافت کرد، سهم او را نداد و دیگر پاسخگو نبود. پرویز ادامه داد که بعد از مدتی با اکبر دیدار کرد و در جریان مشاجره‌ای که پیش آمد، اکبر به او حمله کرد. او گفت که در حین درگیری، چاقو را از اکبر گرفت و به او ضربه زد و سپس با طنابی که در خودرو داشت، او را خفه کرد.

پرویز همچنین توضیح داد که پس از قتل، جسد را به یک خرابه در قلهک منتقل کرده و آتش زده است.

در ادامه، پرویز به همراه دو پسر و یک دختر مقتول که خواهان قصاص بودند، در دادسرای امور جنایی تهران حضور یافتند. در نهایت، بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت کیفرخواست پرویز را به اتهام قتل عمدی صادر کرد و او به زودی پای میز محاکمه خواهد رفت.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک