خبرهای داغ
کدخبر: ۳۷۹۸
تاریخ خبر:

از زندان هرات تا تهران؛ مردان شرور در دام پلیس

مردان افغان که با روی کار آمدن طالبان از زندان در افغانستان فرار کرده و به ایران آمده بودند، در تهران به دام افتادند.

از زندان هرات تا تهران؛ مردان شرور در دام پلیس

 داستان از جایی آغاز شد که چند هفته پیش، مردی افغان با حالتی هراسان با پلیس تماس گرفت و از وقوع یک حمله مسلحانه به خانه‌اش خبر داد. زمانی که کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران به محل حادثه رسیدند، این مرد افغان توضیح داد: «دورهمی داشتیم و برای تفریح قمار می‌کردیم. به طور کلی حدود ۵۰۰ میلیون تومان پول در اختیار من و مهمان‌هایم بود. در حین بازی، ناگهان زنگ در ورودی آپارتمان به صدا درآمد. فکر کردم یکی از اقوامم است، بنابراین بدون ملاحظه در را باز کردم. اما چند مرد مسلح با نقاب وارد خانه شدند و با تهدید قصد داشتند پول‌هایمان را سرقت کنند.»

شاکی ادامه داد: «از آنجا که تعداد ما زیاد بود، با آنها درگیر شدیم و دو نفر از آنها را شناسایی کردیم. مردان خشن، هموطن و هم‌ایالتی ما بودند. چند سال قبل، این دو نفر و یکی از دوستانشان چندین نفر را به قتل رسانده بودند. در آن زمان، پلیس افغانستان آنها را دستگیر و به زندان هرات فرستاد. اما با حمله طالبان به افغانستان، زندان‌ها باز شد و آنها نیز آزاد شدند. پس از آزادی، ظاهراً به طور مخفیانه به ایران آمده و جرایم خود را در پایتخت ادامه دادند.»

پس از بررسی اطلاعاتی که شاکیان در اختیار کارآگاهان اداره یکم قرار دادند، هویت متهمان مشخص شد. سپس، این افراد توسط اداره یازدهم پلیس آگاهی بازداشت شدند. برای شناسایی متهمان از شاکیان خواسته شد که برای شناسایی آنها به اداره یازدهم مراجعه کنند. در نهایت، شاکیان موفق به شناسایی مردان افغان از میان چند متهم دیگر شدند و بدین ترتیب راز سرقت خشن ۵۰۰ میلیون تومانی فاش گردید.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک