خبرهای داغ
کدخبر: ۳۸۰۰
تاریخ خبر:

انتقام هولناک همسایه؛ جسد زن ۶۰ ساله در آتش خشم مرد همسایه سوخت

مرد همسایه که به‌دلیل دستگیری فرزندانش توسط پلیس از زن همسایه کینه به دل داشت، او را به طرز وحشیانه‌ای به قتل رساند و جسدش را آتش زد.

انتقام هولناک همسایه؛ جسد زن 60 ساله در آتش خشم مرد همسایه سوخت

در تاریخ 13 مهر امسال، مأموران پلیس کرمانشاه با ناپدید شدن مشکوک یک زن 60 ساله مواجه شدند. خانواده این زن ادعا کردند که او برای انجام کاری از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است. ساعاتی بعد، جسد نیمه‌سوخته او در حاشیه شهر کشف شد. با توجه به شایعات و جنبه‌های مختلف این ماجرا، پلیس به سرعت تحقیقات گسترده‌ای را برای کشف حقیقت آغاز کرد.

کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی به همسایه مقتول، که مردی میانسال ساکن طبقه دوم ساختمان بود، مشکوک شدند. تصاویر دوربین‌های مداربسته نشان دادند که در روز ناپدید شدن، این مرد زن را تعقیب کرده و او را سوار خودروی خود کرده است.

مرد همسایه در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت که به دلیل دخالت زن همسایه در دستگیری فرزندانش توسط پلیس، از او کینه به دل داشت. او توضیح داد که روز حادثه زن را سوار ماشین کرده و با خوراندن قرص خواب‌آور، او را بیهوش کرده است. سپس زن را به خانه پسرش برده و در نهایت با استفاده از یک خودروی سرقتی او را به حاشیه شهر برده و پس از ریختن بنزین، جسدش را به آتش کشیده است.

با این اعترافات تکان‌دهنده، تحقیقات بیشتر درباره جزئیات این جنایت هولناک در جریان است.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک