خبرهای داغ
کدخبر: ۳۹۳۸
تاریخ خبر:

دستگیری مدیر پیتزافروشی به دلیل فروش مخفیانه کوکائین

پلیس مبارزه با مواد مخدر آلمان از کشف یک پیتزافروشی در شهر دوسلدورف خبر داده است که به‌طور مخفیانه در کنار سفارشات پیتزا، کوکائین نیز به مشتریان خود می‌فروخته است.

دستگیری مدیر پیتزافروشی به دلیل فروش مخفیانه کوکائین

 این فروش غیرقانونی به‌خصوص در مورد مشتریانی که پیتزای شماره ۴۰ را درخواست می‌کردند، رواج داشت و آنها مقداری کوکائین نیز به‌همراه پیتزا دریافت می‌کردند. شیوه‌ی این نوع فروش برای نخستین بار در ماه مارس توسط بازرسان مواد غذایی کشف شد.

زمانی که واحد مبارزه با قاچاق مواد مخدر پلیس پرونده را به دست گرفت، مأموران به سرعت متوجه محبوبیت غیرعادی پیتزای شماره ۴۰ شدند. هنگام یورش به آپارتمان مدیر پیتزافروشی، مرد ۳۶ ساله که مالک این رستوران بود، یک کیسه پر از مواد مخدر را از پنجره بیرون انداخت که مستقیماً به دست افسران پلیس افتاد.

طبق گزارش مقامات، این کیسه شامل ۱.۶ کیلوگرم کوکائین، ۴۰۰ گرم حشیش و ۲۶۸ هزار یورو نقدی بود. پس از دو روز بازداشت و آزادی موقت، این مدیر پیتزافروشی دوباره مغازه‌اش را باز کرد و به فروش غیرقانونی «پیتزا شماره ۴۰» ادامه داد، که این امر به بازپرسان امکان داد تا زنجیره تأمین این باند را ردیابی کنند.

پس از چند هفته تحقیق، عملیات بزرگ‌تری با مشارکت ۱۵۰ مأمور پلیس آغاز شد. مقامات موفق شدند این باند قاچاق مواد مخدر را متلاشی کنند و سه مظنون، از جمله یک رهبر ۲۲ ساله باند را دستگیر نمایند.

در جریان این عملیات، خانه‌ها و مشاغل مرتبط با ۱۲ مظنون دیگر نیز مورد تهاجم قرار گرفتند. پلیس همچنین دو مزرعه شاهدانه را در نزدیکی شهرهای مونشن‌گلادباخ و زولینگن کشف کرد که مجموعاً شامل ۳۶۰ اصله گیاه بود. مأموران در این مکان‌ها سلاح، پول نقد و ساعت‌های لوکس نیز ضبط کردند.

مدیر پیتزافروشی به هنگام تلاش برای فرار از کشور دستگیر شد و همچنان در بازداشت به سر می‌برد. طبق قوانین حریم خصوصی آلمان، نام مظنونان فاش نشده است و پلیس هنوز اطلاعاتی درباره قیمت پیتزا همراه با کوکائین ارائه نکرده است.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک