خبرهای داغ
کدخبر: ۳۹۵۷
تاریخ خبر:

سرنوشت تلخ مجیب؛ پایان غم‌انگیز جست‌وجو برای پسر دانش‌آموز در نیکشهر!

عملیات جست‌وجو برای یافتن مجیب، پسر ۱۲ ساله ناپدید شده در ارتفاعات تلنگ نیکشهر، با کشف جسد او به یک پایان غم‌انگیز رسید.

سرنوشت تلخ مجیب؛  پایان غم‌انگیز جست‌وجو برای پسر دانش‌آموز در نیکشهر!

به گزارش جام جم، صبح روز یکشنبه، معلم مدرسه به خانواده مجیب خبر داد که این دانش‌آموز مفقود شده است. او اعلام کرد که بعد از پایان کلاس‌ها، مجیب به همراه دیگر دانش‌آموزان و معلم برای چیدن خرما به کوه‌های اطراف رفته و به دنبال غیبت او، جست‌وجو آغاز شد.

مردم محلی بلافاصله برای یافتن مجیب دست به کار شدند، اما تلاش‌های اولیه تا تاریکی هوا بی‌نتیجه ماند. جست‌وجوها در صبح روز بعد دوباره آغاز شد، اما هیچ نشانه‌ای از پسر ۱۲ ساله به دست نیامد. پس از ۳۰ ساعت از گم‌شدن مجیب، اهالی روستا از هلال‌احمر درخواست کمک کردند و در ساعت ۲۰ روز سی‌ام مهر، پنج تیم جست‌وجو از نیکشهر به منطقه تلنگ اعزام شدند.

در روز سوم، جست‌وجوها در کوه‌ها و دشت‌های پایین کوه ادامه یافت، اما همچنان هیچ ردی از مجیب پیدا نشد. خانواده نگران او دوش به دوش تیم‌های امداد برای یافتن فرزندشان تلاش کردند، اما در نهایت ناامید به روستا بازگشتند.

صبح روز چهارم، در حالی که امید خانواده برای یافتن مجیب هنوز زنده بود، نیروهای هلال‌احمر و مردم محلی در ارتفاعات صخره‌ای موفق به کشف جنازه کودک شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که مجیب پس از گم‌کردن راه به سمت ارتفاعات رفته و به دلیل سقوط از صخره جان خود را از دست داده است. جنازه او به عوامل انتظامی تحویل داده شد و عملیات جست‌وجو با غم از دست رفتن این کودک پایان یافت.

این در حالی است که تیرماه امسال نیز در نیکشهر حادثه مشابهی رخ داد، زمانی که کودک ۹ ساله‌ای به نام امیرحمزه فولادی در نزدیکی روستای کهیری مفقود شد و با وجود جست‌وجوهای گسترده، هیچ ردی از او به دست نیامده است. امیرحمزه و پسرعموی ۱۲ ساله‌اش به قصد رفتن به روستای کهیری از خانه خارج شدند، اما در حاشیه مسیر گم شده و هیچ نشانه‌ای از او پیدا نشد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک