خبرهای داغ
کدخبر: ۴۰۳
تاریخ خبر:

سوگل در انتظار اجرای حکم اعدام؛ سرکده‌ی باند فساد و فحشا و قاچاق زنان!

دختری معروف به «سوگل» که با ایجاد یک شبکه فساد، زنان و دختران را برای بهره‌کشی جنسی به خارج از کشور قاچاق می‌کرد، به اتهام افساد فی‌الارض به اعدام محکوم شد. با نهایی شدن روند قضایی، زمان اجرای حکم او در حال نزدیک شدن است.

سوگل در انتظار اجرای حکم اعدام؛ سرکده‌ی باند فساد و فحشا و قاچاق زنان!

سایت خبری پنجره به نقل از روزنامه همشهری: «سوگل»، زن معروف به شبکه فساد و فحشا که زنان و دختران را به طور غیرقانونی به خارج از کشور قاچاق می‌کرد، به اعدام محکوم شده است. این حکم به دلیل فعالیت‌های گسترده و فعالیت‌های غیرقانونی او صادر شده است.

در اواسط زمستان سال ۱۳۹۹، مأموران پلیس در بلوار اندرزگو با دو دختر جوان مواجه شدند که رفتارهای مشکوکی داشتند و به نظر می‌رسید که درگیر مسائل غیرقانونی هستند. پس از بازداشت این دختران و انتقال آنها به اداره پلیس، راز یک باند فساد و فحشا فاش شد.

تهدید با فیلم‌های سیاه

دختران بازداشت‌شده اظهار داشتند که عضو باندی به سرپرستی «سوگل» هستند. آنها بیان کردند که به دستور سوگل با مردان رابطه برقرار می‌کردند و پول‌های دریافتی به حساب او واریز می‌شد. سوگل همچنین دختران را تهدید می‌کرد که اگر اطلاعاتی از فعالیت‌هایش منتشر کنند، فیلم‌های سیاهی که از آنها تهیه کرده است، در فضای مجازی منتشر می‌شود.

بازداشت سوگل

تیم تحقیقاتی پس از شنیدن اظهارات دختران، بررسی‌های دقیق‌تری را در مورد سوگل آغاز کردند. تحقیقات نشان داد که او با همکاری دو مرد دیگر، باندی از فساد و فحشا را تشکیل داده و به بهره‌کشی جنسی از دختران می‌پردازد. سوگل در نهایت در خانه‌اش در شمال پایتخت دستگیر شد و ۱۷ نفر دیگر نیز که در این باند فعالیت داشتند، بازداشت شدند.

فعالیت‌های بین‌المللی

پس از دستگیری سوگل، ابعاد جدیدی از فعالیت‌های مجرمانه او کشف شد. او خانه‌اش را به مرکز فساد تبدیل کرده و دختران جوان را به دام می‌انداخت. برخی از دختران نیز به کشورهای دیگر قاچاق می‌شدند. یکی از دختران فریب‌خورده گفت که به خاطر تهدیدات سوگل، نتوانسته از این وضعیت خارج شود.

بازی در نقش مرده

تحقیقات نشان داد که سوگل پیش از این نیز در سال ۱۳۸۹ باند فساد دیگری راه‌اندازی کرده بود و پس از دستگیری با وثیقه آزاد شده بود. او پس از آزادی از زندان، نقش یک مرده را بازی کرد و با استفاده از گواهی فوت جعلی، به فعالیت‌های مجرمانه‌اش ادامه داد و هویت جدیدی برای خود ساخت.

پایان سوگل

پس از تکمیل تحقیقات، پرونده به دادگاه انقلاب ارسال شد و سوگل به همراه همدستانش در شعبه ۲۹ دادگاه محاکمه شدند. سوگل به عنوان مفسد فی‌الارض شناخته شد و حکم اعدام برای او صادر شد. دو همدست او به ۲۵ سال زندان محکوم شدند و سایر اعضای باند نیز به حبس‌های طولانی مدت محکوم شدند. اعتراض به این حکم‌ها به دیوان عالی کشور فرستاده شد و قضات دیوان نیز حکم را تایید کردند. پرونده سوگل برای انجام مقدمات اجرای حکم به شعبه دوم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارجاع شده و شمارش معکوس برای اجرای حکم اعدام او آغاز شده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها