خبرهای داغ
کدخبر: ۴۴۸
تاریخ خبر:

نوجوان ۱۸ساله در ورامین دو قتل را به عهده گرفت!

در پی دو قتل که توسط یک نوجوان ۱۸ساله در ورامین انجام شده بود، رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران از دستگیری این فرد خبر داد.

نوجوان ۱۸ساله در ورامین دو قتل را به عهده گرفت!

سایت خبری پنجره به نقل از ایرنا: در پی دو قتل که توسط یک نوجوان ۱۸ساله در ورامین انجام شده بود، رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران از دستگیری این فرد خبر داد. این عملیات موفقیت‌آمیز به وسیله تلاش‌های گسترده پلیس و با هوشیاری مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی انجام شد.

جزئیات دو قتل و دستگیری متهم

سرهنگ کارآگاه حسین یار احمدی، رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران، اظهار داشت که در تیرماه سال ۱۴۰۰، پس از وقوع قتل یک جوان ۲۰ ساله در یکی از محلات ورامین، رسیدگی به این پرونده آغاز شد. قاتل پس از ارتکاب به قتل از صحنه جرم متواری شد و هیچ سرنخی از خود به جای نگذاشت. با این حال، مأموران پلیس توانستند ۱۶ نفر از افرادی که به فراری دادن متهم کمک کرده بودند را دستگیر کنند.

دستگیری

در تیرماه سال ۱۴۰۳، قاتل دوباره در ورامین مرتکب قتل شد. این موضوع موجب شد تا کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی با دقت بیشتری به بررسی پرونده پرداخته و رابطه میان دو قتل و شناسایی قاتل را مورد بررسی قرار دهند. با انجام تحقیقات و عملیات شبانه‌روزی و به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی، مخفیگاه قاتل شناسایی و در شهرستان پیشوا دستگیر شد.

یار احمدی افزود که متهم در تحقیقات به ارتکاب هر دو قتل اعتراف کرد و توضیح داد که در درگیری لفظی و آنی با مقتولان، آن‌ها را با ضربات چاقو به قتل رسانده و دو نفر دیگر را نیز مجروح کرده است. متهم پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت موقت به زندان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران تأکید کرد که پلیس با افرادی که به هر شکلی بخواهند نظم و امنیت عمومی را مختل کنند، به‌طور قاطع و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها