خبرهای داغ
کدخبر: ۵۲۶
تاریخ خبر:

قتل هولناک با شیشه قلیان: دختر جوان دستگیر شد!

در پی وقوع یک حادثه هولناک، دختر جوانی که متهم به قتل یک پسر جوان با استفاده از شیشه قلیان است، توسط پلیس دستگیر شد. این حادثه در غرب تهران اتفاق افتاده و جزئیات آن به‌طور کامل در دست بررسی است.

قتل هولناک با شیشه قلیان: دختر جوان دستگیر شد!

سایت خبری پنجره به نقل از همشهری آنلاین: بیستم بهمن‌ماه ۱۴۰۲، جسد مرد جوانی در داخل خودرویی در پارکینگ یکی از ساختمان‌های غرب تهران کشف شد. همسایگان با گزارش این حادثه به پلیس، موجب حضور تیم‌های تحقیقاتی در محل شدند. جسد مرد حدوداً ۲۵ ساله برای بررسی‌های بیشتر و تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

پزشکان قانونی پس از انجام آزمایش‌های لازم، علت مرگ را ضربه مغزی ناشی از ضربه جسم سخت به سر مقتول اعلام کردند و احتمال قتل را مطرح نمودند. به دنبال این کشف، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف پرداختند و دریافتند که مقتول در حالتی غیرعادی و با دشواری رانندگی می‌کرده است.

تحقیقات بیشتر نشان داد که مرد جوان قبل از مرگ، با زن جوانی که از گذشته با او در ارتباط بوده، قرار ملاقات داشته است. با دریافت این اطلاعات، پلیس با مجوز قضایی به منزل زن جوان مراجعه کرد و او را بازداشت نمود.

زن جوان در جریان بازجویی به ارتکاب قتل اعتراف کرد و توضیح داد که پس از آشنایی با مقتول در فضای مجازی و برقراری رابطه با او، روز حادثه به خانه‌اش آمده بود. در پی اختلافی که بر سر موضوعات ازدواج پیش آمده بود، کنترل خود را از دست داده و با شیشه قلیان به سر مقتول ضربه زده است.

وی افزود که پس از درگیری، مقتول به خانه خود بازگشته و او از فوت او مطلع شده و به دلیل ترس و پشیمانی، موضوع را با کسی در میان نگذاشته است. متهم با پشیمانی اظهار کرد که هرگز قصد ارتکاب قتل را نداشته و از وقوع این حادثه بسیار ناراحت است.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، پرونده متهم در حال حاضر در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد و روند رسیدگی به پرونده در شعبه چهارم دادسرای امور جنایی ادامه دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها