خبرهای داغ
کدخبر: ۵۷۲
تاریخ خبر:

اعترافات تکان‌دهنده ناپدری معتاد در قتل پسر ۵ ساله

ناپدری خشمگین که کودک ۵ ساله همسرش را به قتل رسانده است، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

اعترافات تکان‌دهنده ناپدری معتاد در قتل پسر ۵ ساله

ماجرای قتل دلخراش کودک ۵ ساله‌ای به نام بردیا که توسط ناپدری معتادش به قتل رسید، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این حادثه تلخ با اعترافات تکان‌دهنده ناپدری در دادگاه کیفری استان تهران همراه بود.

جزئیات حادثه

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی جوان است، پس از قتل کودک ۵ ساله به نام بردیا، مدتی فراری بود تا اینکه توسط ماموران بازداشت شد. مادر بردیا در ابتدا به پلیس گفت که فرزندش زمین خورده و حالش خوب نیست، اما تحقیقات پلیس نشان داد که بردیا تحت شکنجه و کودک‌آزاری شدید قرار گرفته است. پرستاران بیمارستان تایید کردند که بردیا بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردنش جان باخته و آثار جراحت‌های قدیمی ‌و عمیق روی بدنش وجود دارد.

اعترافات مادر و ناپدری

تحقیقات از مادر بردیا آغاز شد و او ابتدا منکر همه چیز بود، اما با ادامه تحقیقات و شواهد متعدد، اعتراف کرد که شوهرش، مصطفی، عامل این قتل است. پلیس مصطفی را شناسایی و بازداشت کرد. این مرد که اهل افغانستان است، به قتل کودک ۵ ساله اعتراف کرد و گفت که به دلیل توهم ناشی از مصرف مواد مخدر، بردیا را به قتل رسانده است.

روند دادگاه

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه دادگاه، مادر بردیا به عنوان تنها ولی دم اعلام کرد که هیچ شکایتی از متهم ندارد و بدون قید و شرط او را می‌بخشد. متهم نیز در جایگاه قرار گرفت و ضمن قبول اتهام، اظهار داشت که قصد قتل نداشته و تحت تاثیر مواد مخدر دچار توهم شده بود. او همچنین اظهار پشیمانی کرد و توضیح داد که در لحظه حادثه، کنترل خود را از دست داده بود.

تصمیم‌گیری دادگاه

پس از پایان جلسه دادگاه و ابراز پشیمانی مکرر متهم، هیات قضات برای تصمیم‌گیری نهایی وارد شور شدند. این حادثه تلخ و اعترافات شوک‌آور ناپدری، بار دیگر به موضوع کودک‌آزاری و تاثیرات مخرب اعتیاد در جامعه تاکید کرد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها