خبرهای داغ
کدخبر: ۵۸۵
تاریخ خبر:

مرگ ناگهانی و مشکوک بلاگر گیلانی در آسمان

روز گذشته، رسانه‌های محلی گیلان خبر فوت بلاگری به نام آیلار غلامپور را منتشر کردند و علت مرگ او را ایست قلبی اعلام نمودند. آیلار، یک بلاگر طنزپرداز گیلانی اهل شهر سنگر در نزدیکی رشت بود. او با بلاگرهای دیگر به زبان گیلکی ویدئوهای طنز می‌ساخت و از رستوران‌ها، کافه‌ها و مشاغل دیگر تبلیغات می‌گرفت.

مرگ ناگهانی و مشکوک بلاگر گیلانی در آسمان

زندگی و فعالیت‌های آیلار غلامپور

آیلار غلامپور، بلاگر ۲۵ ساله، با ساخت ویدئوهای طنز به زبان گیلکی و همکاری با بلاگرهای دیگر، در مدت کوتاهی به شهرت رسید. او تبلیغات متعددی از رستوران‌ها، کافه‌ها و مشاغل مختلف می‌گرفت و یکی از این تبلیغات مربوط به آموزش پرواز با پاراگلایدر و پاراموتور بود.

حادثه تلخ حین تمرین

در آخرین استوری‌های منتشر شده توسط آیلار، او در حال رفتن به محل تمرین پرواز بود و اشاره کرد که قرار نیست آن روز پرواز کنند و تمرینات خود را روی زمین انجام می‌دهند. او همچنین از اعصاب خرد و مشکلات ناشی از قطعی برق و خاموش شدن موبایلش صحبت کرد. اما پس از رفتن به تمرین، دیگر هیچ استوری جدیدی منتشر نکرد. فردای آن روز، دوستان او و صفحه اینستاگرامی کلاس پاراگلایدر اعلام کردند که آیلار جان خود را از دست داده است.

اعلام علت مرگ

پزشکان علت مرگ آیلار غلامپور را ایست قلبی اعلام کردند. او پس از بد شدن حالش، به بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه منتقل شد اما قبل از رسیدن به بیمارستان، جان خود را از دست داد. خانواده و دوستان او درخواست کالبدشکافی کرده‌اند تا ابهامات موجود درباره مرگ او را برطرف کنند.

واکنش‌ها و پیامدها

مرگ ناگهانی آیلار غلامپور شوک بزرگی برای دنبال‌کنندگان او و جامعه بلاگرها به همراه داشت. این حادثه بار دیگر بر اهمیت توجه به سلامت و ایمنی در فعالیت‌های پرخطر تاکید کرد. همچنین، خانواده و دوستان او منتظر نتایج کالبدشکافی و بررسی‌های پزشکی قانونی هستند تا به طور دقیق‌تر علت مرگ او مشخص شود.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها