خبرهای داغ
کدخبر: ۶۴۳
تاریخ خبر:

جنایت تکان‌دهنده؛ اعتراف مردی به قتل همسر صیغه‌ای و پنهان کردن جسد زیر تخت

در یک پرونده جنجالی، مردی که همسر صیغه‌ای خود را به قتل رسانده و جسد او را زیر تخت مخفی کرده بود، در دادگاه کیفری استان تهران مورد محاکمه قرار گرفت. این حادثه تلخ که با اعترافات تکان‌دهنده متهم همراه بود، ابعاد تازه‌ای از خشونت خانگی را به نمایش گذاشت.

جنایت تکان‌دهنده؛ اعتراف مردی به قتل همسر صیغه‌ای و پنهان کردن جسد زیر تخت

یک سال پیش، مردی به نام فرید، با تماس با پلیس اعتراف کرد که همسر صیغه‌ای خود، سارا، را به قتل رسانده است. مأموران پلیس پس از ورود به خانه او با بوی تعفن شدیدی مواجه شدند و در نهایت جسد سارا را که در یک تابوت زیر تخت پنهان شده بود، کشف کردند. فرید بلافاصله بازداشت شد و در بازجویی‌های اولیه جزئیات قتل را توضیح داد.

انگیزه و دلایل قتل

فرید در بازجویی‌ها ادعا کرد که به دلیل فحاشی‌های مکرر سارا، کنترل خود را از دست داده و او را خفه کرده است. او گفت که از سال‌ها قبل با سارا ارتباط داشته و او را صیغه کرده بود، حتی با وجود اینکه همسر و فرزند داشت. فرید بیان کرد که زندگی خوبی با سارا داشتند، اما رفتارهای سارا و فحاشی‌های او باعث این حادثه تلخ شد.

پس از قتل، فرید جسد سارا را در یک کیسه گذاشت و زیر تخت پنهان کرد. او تلاش کرد تا ماجرا را به برادرزنش بگوید، اما موفق به اعتراف نشد. پس از چند روز، جسد را در تابوتی جاساز کرد و در نهایت خود با پلیس تماس گرفت و به قتل اعتراف کرد.

دفاعیات متهم در دادگاه

در دادگاه، فرید برخی از اظهارات قبلی خود را انکار کرد و مدعی شد که سارا با مصرف قرص فوت کرده و او نقشی در قتل نداشته است. او همچنین اظهار داشت که از ترس مرگ همسرش را به پلیس گزارش نکرد و از خرید تابوت نیز پشیمان است.

درخواست قصاص توسط خانواده مقتول

در جلسه دادگاه، پدر و مادر سارا و پسرش حضور داشتند و درخواست قصاص کردند. پسر سارا که در گذشته رابطه خوبی با فرید داشت، بیان کرد که فرید را مرد صبوری می‌دانست، اما اکنون خواستار اجرای عدالت است.

 

پس از پایان جلسه دادگاه، قضات برای تصمیم‌گیری نهایی وارد شور شدند و منتظر اعلام حکم نهایی این پرونده جنجالی هستند.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها