خبرهای داغ
کدخبر: ۶۴۵
تاریخ خبر:

شکنجه سه روزه زن صیغه‌ای توسط مرد شکاک

در یکی از پرونده‌های تکان‌دهنده، زنی که به دلیل شک و سوءظن همسر صیغه‌ای خود، به مدت سه روز در خانه‌ای حبس و شکنجه شده بود، موفق به فرار شد. این زن پس از فرار، شکایت خود را به دادسرا برد و مرد متهم نیز پس از چندی دستگیر شد.

شکنجه سه روزه زن صیغه‌ای توسط مرد شکاک

در یکی از پرونده‌های تکان‌دهنده دادسرای تهران، زنی که به دلیل سوءظن همسر صیغه‌ای خود سه روز در خانه حبس و شکنجه شده بود، با استفاده از یک فرصت فرار کرد. مرد متهم نیز پس از چند روز تعقیب، توسط پلیس دستگیر شد.

آغاز رابطه و شروع مشکلات

در اوایل تیرماه امسال، زنی با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت تهران، از مردی به نام حبیب شکایت کرد. این زن که به حرفه آرایشگری و تاتو مشغول بود، برای تبلیغ کارهایش به مشتریان خود پیامک می‌فرستاد. روزی به یکی از مشتریان خود پیامک ارسال کرد، اما با تعجب صدای مردی را از آن طرف خط شنید. آن مرد توضیح داد که خط تلفن را از مشتری او خریده است. پس از گذشت مدتی، این مرد که حبیب نام داشت، با زن تماس گرفت و خواهرش را به آرایشگاه او فرستاد. این آشنایی به تدریج جدی‌تر شد و در نهایت به عقد موقت منجر گردید.

سوءظن و آغاز شکنجه

پس از مدتی از این رابطه، حبیب به زن شک کرد که با یکی از دوستان خلافکارش در ارتباط است. این سوءظن از آنجا شروع شد که حبیب سیم‌کارت خود را در گوشی زن قرار داد و شماره‌های دوستانش به‌طور خودکار در گوشی او ثبت شد. حبیب، به اشتباه، فکر کرد زن با آن مرد در تماس بوده و به رغم تلاش‌های زن برای توضیح، حبیب متقاعد نشد و در نتیجه، او را به مدت سه روز در خانه‌اش حبس کرد و شکنجه داد.

فرار و شکایت

در شب سوم، زمانی که حبیب در حال مستی خانه را ترک کرد، زن موفق به شکستن قفل در و فرار شد. او پس از فرار، به دادسرا مراجعه کرد و علاوه بر شکایت از شکنجه و حبس، گزارش داد که حبیب خودروی پژو 206 او را نیز سرقت کرده است.

دستگیری و سوابق متهم

با شکایت زن، پلیس به تعقیب حبیب پرداخت و در نهایت، او را چند روز بعد دستگیر کرد. در تحقیقات پلیس مشخص شد که حبیب سابقه‌دار است. ۱۴ سال پیش به دلیل نگهداری و فروش ۶۰ گرم شیشه، به حبس ابد محکوم شده بود، اما پس از ۵ سال با عفو آزاد شد. پس از آزادی، او به کارهای خلاف کوچک روی آورد و سپس وارد بازار کار شد.

اعترافات متهم و ادامه تحقیقات

حبیب در بازجویی‌ها اعتراف کرد که به همسر صیغه‌ای خود شک کرده و قصد داشته او را به قتل برساند، اما موفق به این کار نشد و به جای آن، زن را سه روز شکنجه و حبس کرد. او همچنین به سرقت خودروی زن نیز اعتراف کرد.

اکنون، با اعترافات متهم و شکایت زن، تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد تا جزئیات بیشتری از این ماجرا روشن شود و متهم به سزای اعمال خود برسد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها